سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جلسه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: شکل گیری کمیته همکاری حوزه و دانشگاه در استان کردستان قدم مهمی است که به مدد الهی برداشتیم و امروز جلسه آن با حضور مسئولین نهادهای رهبری در دانشگاه های آزاد، پیام نور و فرهنگیان، در مدیریت حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جلسه کمیته همکاری حوزه و دانشگاه امروز در حوزه علمیه استان کردستان با حضور روحانیون، اساتید حوزه و دانشگاه، مسئولین نهادهای رهبری در دانشگاه های کردستان برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر در سخنانی اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از مسائل مهمی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: اساساً حوزه و دانشگاه دو بال برای رشد و ارتقاء جامعه هستند و در فضای موجود هر چه این دو نهاد با هم زبان گفت‌وگو و مفاهمه داشته باشند، بهتر می‌توانند به ایفای نقد در جامعه بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر بیان کرد: شکل گیری کمیته همکاری حوزه و دانشگاه در استان کردستان قدم مهمی است که به مدد الهی برداشتیم و امروز جلسه آن با حضور مسئولین نهادهای رهبری در دانشگاه های آزاد، پیام نور و فرهنگیان در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کردستان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم این قدم ها بتوانند تابوی کمرنگ شدن ارتباط این دو نهاد ارزشمند را از بشکنند و دانشجو و طلبه در کنار هم در مسیر رشد و بالندگی این نظام و انقلاب قدم بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha