شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برنامه" ما ایرانی ها

برنامه تلویزیونی «ما ایرانی ها» امشب سه شنبه ( ۱۸ آذر ماه) ساعت ۲۲ میزبان " عباس ایزد" مسئول گروه جهادی شهید حسن باقری(افلاکیان خاکی) است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب سه شنبه  ( ۱۸ آذر  ماه ) ساعت ۲۲ میزبان   " عباس ایزد  " مسئول گروه جهادی شهید حسن باقری(افلاکیان خاکی) است تا از فعالیت های خیرخواهانه گروه جهادی خود برای رفع مشکلات نیازمندان در مناطق زلزله زده روایت کند.
جرقه کار خیر "ایزد "  از درخواست مادرش شروع می شود. او  وقتی با درخواست مادر مبنی  بر کمک به زلزله زدگان کرمانشاه مواجه شد، تصمیم می گیرد با دعای خیر مادر راهی این منطقه شود . در این مدت چند خانه به کمک گروه جهادی خود می سازد.
او در سال ۹۳ با کمک همکاران خود با تشکیل یک گروه جهادی گامی بلند برای رفع مشکلات نیازمندان اطراف برداشته که می توان به چند نمونه آن از جمله ساخت خانه برای نیازمندان کردستان و بندر عباس،کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و ساخت خانه برای آنها،کمک به سیل زدگان لرستان ،کمک معیشتی به نیازمندان در ایام کرونا  و .... اشاره کرد.
اورنگی تهیه کننده در باره این قسمت  گفت: معلمان ستون تربیتی کشور هستند. در این برنامه می خواهیم از فعالیت های خیر خواهانه  معلمان جوان این مرز و بوم صحبت کنیم که در این شرایط سخت اقتصادی به کمک نیازمندان و هموطنان خود در شرایط سخت(زلزله ،سیل،کرونا) پرداختند. "ایزد" به عنوان خیر فرهنگی در تلاش است که با همکاران خود بخشی از مشکلات نیازمندان مناطق محروم را مرتفع کند.
مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.
برنامه  ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه  هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha