سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سواد رسانه

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای برای مبلغان این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با بیان اینکه کارگاه سواد رسانه ای به زودی برای خواهران و برادران مبلغ استان در فضای مجازی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت های تبلیغی نیز در فضای مجازی پررنگ تر شده و در این راستا با هدف انسجام بخشی به اهداف تبلیغی کارگاه های سواد رسانه ای برای خواهران و برادران مبلغ برگزار می شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی و سرپرست معاونت تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه های سواد رسانه ای برای مبلغان با توجه به ضرورت حضور در فضای مجازی ضروری است، خاطرنشان کرد: امید می رود با برگزاری کارگاه های سواد رسانه ای شاهد تبلیغ مؤثر، منسجم و کارآمدتر برای جامعه هدف باشیم.

حجت الاسلام ولی‌پور در پایان از برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد برای مبلغان خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها نیز با هدف ارائه آموزش های پیشگیری از اعتیاد در جامعه برای مبلغان زیرنظر کارشناسان پیشگیری از اعتیاد در فضای مجازی برگزار می‌شود تا مبلغان خطرات و مضرات مصرف مواد مخدر را به دانش آموزان و جوانان جامعه آموزش و ارائه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha