جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: همه امتحانات دروس غیراصلی طلاب مدارس علمیه این استان در همه سطوح و پایه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی امروز در جلسه شورای آموزش حوزه علمیه استان لرستان، گفت: باید تمام برنامه ریزی های لازم و منسجم برای برگزاری مطلوب امتحانات طلاب مدارس علمیه به صورت مجازی و حضوری فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه اساتید و کادر مدارس علمیه استان لرستان باید با توجه به شیوع ویروس کرونا امکانات لازم را برای برگزاری امتحانات طلاب در فضای مجازی فراهم کنند، افزود: در این راستا امتحانات طلاب با نظم و انضباط و شور و انگیزه خاص برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان خاطرنشان کرد: همه امتحانات دروس غیر اصلی در همه سطوح و پایه ها برای طلاب مدارس علمی به صورت مجازی برگرار خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد، امتحانات دروس اصلی(ادبیات و فقه و اصول ) در همه پایه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

بنا بر این گزارش، امتحانات دروس اصلی(فقه و اصول) در پایه های ۷ تا ۱۰ به صورت برنامه امتحانی در زمان واحد در همه مدارس علمیه استان لرستان برگزار و سؤالات نیز توسط مدیریت حوزه استان طرح می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha