شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان در واکنش به سخنان موهن به ساحت مقدس ولایت بیانیه ای صادر کرد یک روحانی نما، تصریح کرد: زبیریان بدانند پیوند مردم با ولی فقیه عمیق و ناگسستنی است و بر عهدی که بسته اند استوارتر خواهند ماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان در اعتراض به سخنان موهن یک روحانی نما، تصریح کرد: ملت بصیر ایران اسلامی اجازه نخواهد داد تاریخ تلخ و غریبانه اهل بیت(ع) تکرار شود و پیوند عمیق و ناگسستنی ملت با ولی فقیه را مستحکم تر نموده و بر عهدی که بسته اند استوارتر خواهند ماند.

متن پیام در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«خون دلی که پدر پیرتان از این دسته متحجر خورده است هرگز از فشارها و سختی های دیگر نخورده است». امام خمینی (ره)

بدزبانی و سخنان نابخردانه و موهن فردی فریب خورده و ساده لوح که بلعم وار بر ولی خدا تاخت، قلب دلباختگان ولایت الهی را مکدر نمود. بار دیگر ندای شیطانی از گلوی روحانی نمای دیگری به صدا درآمد و اساس و عمود خیمه دین و انقلاب را مورد هجمه قرار داد.

باز واقعه زبیریان توسط فرزندانشان تکرار گردید.

باز خوارج ولی خدا را به توبه دعوت نمودند.

باز مولای غریبمان، امام حسن را مذل المومنین خواندند.

آقای امجد!!!

جنابتان را با شعر «علی علی مولا...» شناختم وگرنه از شما نه کرسی تدریس و مباحثه علمی و نه مکتوب قابل عرضه ای سراغ نداشتم، اما متاسفانه به آن شاه بیت مشهور منبرتان پایبند نبودید و دچار لغزش و سقوط شدید.

به جنابتان توصیه می کنم که اخلاق عاری از بصیرت انقلابی، همان اخلاق اسلام آمریکایی و ابزاری در دست اهریمن است که  انسان را به سرازیری سقوط سوق خواهد داد.

سیاست نابخردانه و به دور از آموزه‌های دینی، اسلامی و منطقی، جای جلاد و شهید، خادم و خائن و تروریست و مظلوم را عوض خواهد کرد.

بحمدالله ملت بصیر و حسینی ایران اسلامی که ان شاءالله زمینه ساز ظهور حضرت حجت ارواحنا فداه خواهد بود، اجازه نخواهد داد که تاریخ تلخ و غریبانه اهل بیت(ع) تکرار شود. بلکه این سخنان موهن، پیوند عمیق و ناگسستنی ملت با ولی فقیه را مستحکم تر نموده و بر عهدی که بسته اند استوارتر خواهند ماند.

« اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً »

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha