پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هفته بسیج

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبداللهی در پیامی به مناسبت هفته بسیج، گفت: بسیج نهاد مقدسی است که نه‌تنها انقلاب اسلامی را پاسبانی و پاسداری می‌نماید، بلکه در حال سایه‌گسترانی به ملت‌های مظلوم عالم و صدور انقلاب اسلامی است و الگوی تمام عیار برای تمام عدالت خواهان عالم می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، در پیامی به مناسبت هفته بسیج، بیان کرد: بسیج شجره طیبه و از الطاف خفیه الهی و لشکر مخلص خداست که شاخ و برگی در دنیا گسترانده است و همه مظلومان و ستم دیدگان را زیر سایه و چتر خود قرار داده است.

بسیج نهاد مقدسی است که نه‌تنها انقلاب اسلامی را پاسبانی و پاسداری می‌نماید، بلکه در حال سایه‌گسترانی به ملت‌های مظلوم عالم و صدور انقلاب اسلامی است و الگوی تمام عیار برای تمام عدالت خواهان عالم می‌باشد.

 پنجم آذر، یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و این شجره طیبه امروز درخت تناوری است که تاکنون توانسته با بهره‌گیری از نیروهای متعهد درصحنه‌های مختلف دفاع مقدس، دفاع حرم، عرصه سلامت، عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

انتظار می‌رود بسیجیان مخلص، فرهنگ بسیجی را به نسل‌های آینده منتقل نمایند.

این‌جانب سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی به‌ویژه روحانیون و طلاب استان لرستان تبریک عرض می‌نمایم.

موفقیت و سربلندی بسیجیان گران‌قدر را در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از خدواند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha