سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
چگنی

حوزه/ حجت الاسلام حاج شیخ حسین احمدی چگنی از روحانیون انقلابی و سرشناس خرم آبادی پس از عمری مجاهدت در عرصه تبلیغ علوم دینی به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام حاج شیخ حسین احمدی چگنی از روحانیون انقلابی و سرشناس خرم آبادی پس از عمری مجاهدت در عرصه تبلیغ علوم دینی به رحمت ایزدی پیوست.

این عالم بزرگوار سال ها در عرصه تبلیغ علوم دینی در استان لرستان و شهر خرم آباد فعالیت داشت و همواره با اخلاص و سعه صدر در راه اعتلای ارزش های والای اسلام و انقلاب خدمات تبلیغی گسترده ای را برای مردم استان بویژه شهر خرم آباد انجام داد.

حجت الاسلام احمدی چگنی بدلیل دیابت و بیماری کرونا  امروز در شهر خرم آباد به رحمت ایزدی پیوست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حوزه های علمیه، جامعه طلاب و روحانیون مبارز خرم آباد، اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و آیت الله هاشم نیازی و حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی نمایندگان مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ارتحال این روحانی وارسته را به بیت مرحوم حجت الاسلام احمدی چگنی تسلیت گفته و از خداوند منان برای روح آن عالم ،رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل را خواستار شدند.

براساس این گزارش، پیکر این روحانی مجاهد و انقلابی فردا ۳ آذر ساعت ۱۴:۳۰ عصر، با رعایت پروتکل های بهداشتی در آرامستان صالحین خرم آباد بهشت موعود تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha