جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
احسان خامه‌چی

حوزه/ مسئول گروه جهادی شهدای مسجدالنبی(ص) محله نارمک درباره ارائه خدمات اولیه به مبتلایان کرونایی در سایت مخصوص این گروه سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه، احسان خامه‌چی درباره فعالیت های این گروه در برنامه "یه روز تازه" گفت: تشکیلات این گروه جهادی از سال ۹۶ به طور رسمی شکل گرفت. زمانی که گروه را دایر کردیم اصلا به ذهنمان هم خطور نمی‌کرد که روزی دست به چنین کارهای بزرگی بزنیم.

وی افزود: در زمان زلزله در کرمانشاه مستقر شدیم و در ساخت منازل زلزله‌زدگان مشارکت کردیم همچنین در سیل گلستان، لرستان و جنوب،  بچه‌های ما تا نیمه بدن در آب بودند و به مردم خدمت می‌کردند. با شیوع ویروس کرونا کمی غافلگیر شدیم اما همان زمان هم بچه‌ها از اذان مغرب تا نیمه‌های شب معابر را ضدعفونی می‌کردند.

خامه‌چی افزود: همچنین ما برای معرفی و ارائه خدمات خود یک سایت داریم که الگوی ملی شده است و از ابتدای راه‌اندازی تا الان بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده داشته است تست مجازی و حضوری کرونا، مشاوره آنلاین پزشکی و... از خدماتی است که در این سایت صورت می‌گیرد. 

مسئول گروه جهادی شهدای مسجدالنبی(ص) محله نارمک خاطرنشان کرد: به خاطر سلامتی خودمان لازم است که دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم، به همین دلیل اگر عزیزان مبتلا مشکلی در تزریقات و... داشتند حتما در سایت ما مطرح کنند. 

گفتنی است "یه روز تازه" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با اجرای وحید رونقی و فریبا باقری از شنبه نا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۰ صبح روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha