سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسین

حوزه/ امام جمعه هرسین گفت: وجود روحیه بسیجی جوانان کشورهای اسلامی در جبهه مقاومت که شکست داعش را در پی داشت، از برکات بسیج است.

حجت الاسلام محمدحسین اجرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره تمامی شهدا، خصوصاً سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج بفرمان حضرت امام(ره) تأسیس و این روزها سمبل یادآوری رشادت همه ایثارگران، جانبازان و آزادگانی است که برای پویایی این نظام و ایران اسلامی جانانه تلاش کردند.

امام جمعه هرسین ادامه داد: موضوع بسیج از آنجا مورد اهتمام و اهمیت امام بصیر قرار گرفت که یکی از نیازهای روز جامعه شناخته شد و با مسائل مختلفی پیوند پیدا می کند.

وی تصریح کرد: بسیج در همه عرصه ها متناسب با نیاز جامعه حضور داشته است؛ دیروز در دفاع مقدس و امروز حوادث طبیعی، کمک مؤمنانه و مبارزه با «ویروس منحوس»، درک درستی از شرایط نظام را دارد.

حجت الاسلام اجرایی بیان کرد: در پویایی و سرزندگی این شجره طیبه، همین بس که نسیم معرفت و خدمت به آحاد جامعه را در تشکیل بسیج اقشار و اصناف و نخبگان حوزوی و دانشگاهی شاهدیم.

امام جمعه هرسین گفت: وجود روحیه بسیجی جوانان کشورهای اسلامی در جبهه مقاومت که شکست داعش را در پی داشت، از برکات بسیج است.

حجت الاسلام اجرایی اظهار کرد: بسیجیان دریادل و ولایتمدار در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، حماسه ساز بوده و با عمل به فرامین امامین انقلاب، در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی، جوانان مسلمان سوری، عراقی، یمنی را غیرت بخشید و داعش را نابود کردند.

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: بسیج الگوی خود را حضرت سیدالشهدا(ع) قرار داده و در همه عرصه ها خود را تقویت می کند و شاهد بر این موضوع، همگامی بسیج با کادر بهداشت و درمان در مبارزه و ریشه کنی ویروس کرونا در شهر و روستا است.

 وی در پایان گفت: جهادگران بسیجی در تمامی عرصه ها اعم از ساخت خانه برای نیازمندان، درمان و بهداشت و تولید و کارآفرینی همچون دوران طلایی دفاع مقدس حماسه می آفرینند و اگر این روحیه در مسئولین و رجال سیاسی فراگیر شود، بر مشکلات پیروز می شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha