جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور

حوزه/ امام جمعه کنگاور گفت: اقدامات رئیس عدلیه در خصوص محاکمات علنی و برخورد با مفسدان اقتصادی، از جمله برگشت ۳۰ هزار میلیارد تومان به بیت المال، مصداق اصلاحات انقلابی در برابر فساد است.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به برگرداندن ۳۰ هزار میلیارد تومان به بیت المال توسط  قوه قضاییه، اظهار داشت: گفت: آنچه که برای مردم وفادار به نظام اسلامی قابل تحمل نیست، رانت خواری، دست اندازی عده ای فرصت طلب به بیت المال و بی اهمیتی دولت نسبت به وضعیت آشفته اقتصادی و بازار است.

وی تصریح کرد: ریاست قوه قضائیه به جای شعار، اصلاحات واقعی انجام داده نه از شفافیت زیر مجموعه اش می ترسد، و نه خط قرمزی برای مبارزه با فساد دارد.

امام جمعه کنگاور ادامه داد: اقدامات رئیس عدلیه در خصوص محاکمات علنی و برخورد با مفسدان اقتصادی، از جمله برگشت ۳۰ هزار میلیارد تومان به بیت المال، مصداق اصلاحات انقلابی در برابر فساد است.

حجت الاسلام لروند بیان کرد: مشکل اقتصاد کشور فشردن پای تحریم بر گلوی اقتصاد نیست، بلکه پای قاچاق بر گلوی اقتصاد است؛ چگونه است که یک خبرنگار صدا و سیما قاچاق گوسفند را تا کشور عمان ردیابی می کند، اما مسئولین امر قاچاق، حجم گسترده و صف های طولانی خودروهای نیسان و قایق های تندرو را نمی بینند؟

وی در ادامه با اشاره به گرانی افسار گسیخته و عدم نظارت بر بازار، گفت: خراب شدن گوجه ها در مرز، بلوکه نمودن محموله های بزرگ پیاز و کالاهای مورد نیاز مردم در گمرک، از فشارهایی است که کرونای قاچاق بر گلوی اقتصاد وارد کرده، و ارتباطی به تشدید تحریم ها و فشار حداکثری شیطان بزرگ بر مردم انقلابی ایران ندارد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha