جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی عزتی مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه گفت: از جمله برکات دستور حکیمانۀ حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج طلاب، خدمات قابل تقدیر روحانیت جهادی در کنار کادر درمان است.

حجت الاسلام مهدی عزتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تبریک ۵ آذر، سالروز فرمان تشکیل بسیج به دستور امام راحل، اظهار داشت: حقیقتاً جای تبریک به بسیجیان همیشه در صحنه، خصوصاً طلاب جهادی و بسیجی دارد که با لبیک به فرمان امامین انقلاب، همچنان ثابت قدم در صحنه هستند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه افزود: تشکیل شجره طیبه بسیج با دیدگاه الهی حضرت امام(ره) و به تبع آن حضور روحانیت انقلابی در میان رزمندگان اسلام، فضای جبهه ها را عطرآگین و امروز هم با لبیک به ندای رهبری حکیم در میدان خدمت به مردم در مسیر مبارزه با «ویروس منحوس» حماسه می آفرینند.

وی ادامه داد: از آنجا که بسیج طلاب یک نهاد مردمی است، در تمام اوقات نیروهای متشکل حوزوی در مسیر دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی قدم برداشته و بعنوان یک سد محکم در برابر زیاده خواهی دشمنان اسلام در کنار سایر بسیجیان ایستاده است.

حجت الاسلام عزتی پیشقدم بودن روحانیت جهادی در مقابله با «ویروس کرونا» را یک وظیفه دانست و عنوان کرد: ورود خالصانه بسیج طلاب در جبهه سلامت، بدون هیچگونه چشم‌داشت مادی و با کمال میل حسب وظیفه دینی و اثبات ولایتمداری صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه ادامه داد: حضور طلاب و ورحانیون جهادی مورد استقبال مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، مدیران مراکز درمانی، پزشکان، پرستاران و کادر خدماتی قرار گرفت و موجب رفع خستگی و تقویت روحیه آنان شد.

حجت الاسلام عزتی در پایان با اشاره به هماهنگی و همکاری حوزه انقلابی اعم از مدیریت و مدیران مدارس علمیه استان، گفت: ورود شجاعانه جهادگران حوزوی جهادی در مراکز درمانی و بیمارستان ها، مرهون صبر و همراهی همسر و فرزندان آنها، برغم ابتلای احتمالی سایر اعضای خانواده به کرونا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha