پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
«عمو راستگو»

حوزه/ مدیر سابق سازمان آموزش و پرورش هرسین گفت: حجت الاسلام والمسلمین راستگو عمر با برکت خود را صرف تربیت اسلامی کودکان و نوجوانان کرد و با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن، نیاز به پرورش اساتیدی همچون «عمو راستگو» به شدت احساس می شود.

مجتبی سلطانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن راستگو، اظهار داشت: جبران فقدان روحانی با فضیلت و استاد مجرب در عرصه انتقال مفاهیم و زیبایی های تعالیم دینی در قالب داستان و قصه گویی به کودک و نوجوان، نیاز به زمان زیادی دارد.

مدیر سابق سازمان آموزش و پرورش شهرستان هرسین ادامه داد: کمتر کودک و نوجوانی است که در برنامه های «عمو راستگو» چه حضوری و چه در سیما، تحت تأثیر تربیت دینی همراه با خلاقیت هنرمندانه این روحانی فاضل قرار نگرفته باشد.  

وی تصریح کرد: پدر قصه گویی حوزه دین، عمر با برکت خود را صرف تربیت اسلامی کودکان و نوجوانان کرد و با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن، نیاز به پرورش اساتیدی همچون «عمو راستگو» به شدت احساس می شود.

سلطانیان خاطرنشان کرد: عمده بچه های دهه های ۶۰ و ۷۰ با قصه گویی دینی و داستان های «عمو راستگو» خاطرات کودکی و نوجوانی خود را سپری کردند. انتظار می رود مسئولین مرتبط با تعلیم و تربیت کودک و نوجوان با تأسی به روش صحیح تربیت اسلامی«عمو راستگو»، تکلیف خود را در مقابل نسل جوان و آینده ساز را در این مقطع حساس از تاریخ ایران اسلامی ادا کنند.

مدیر سابق سازمان آموزش و پرورش هرسین اظهار کرد: آنچه که دنیای کفر و استکبار بر روی آن سرمایه گذاری کرده و در حقیقت کودک و نوجوان را مورد تهدید قرار داده، عمل به نسخه های تربیت غربی در قالب اجرای مخفیفانه سند ننگین ۲۰۳۰ در مدارس ایران اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha