جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه برخلاف اعتقاد برخی که معتقدند باید بین انقلابی گری و توسعه اقتصادی یکی را انتخاب کرد، گفت: توسعه اقتصادی با روحیه انقلابی و جهش تولید امکان پذیر است.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: در صورت تعهد و تخصص در امور اقتصادی، شاهد رونق معیشت مردم خواهیم بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب افزود: اجرای سیاست اقتصاد لیبرالی نه تنها نسخه شفابخش و حلّال مشکلات معیشتی مردم نخواهد بود، بلکه هر روز شاهد کوچک‌تر شدن سفره های مردم هستیم.

وی تصریح کرد: نفوذ تفکر اشرافی در سیاست‌گذاری های توسعه کشور، خصوصا مباحث اقتصادی در برخی از دولت ها، موجب شد که پس از گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی، در زمینه اقتصاد همچنان زمین گیر باشیم.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: شعار دهان پرکن آزادی، رفع حصر، گفت و گوی تمدن ها و مذاکره با شیطان بزرگ، جز منافع حزبی و رأی آوری در انتخابات، محصولی برای رفاه و آسایش مردم نداشته است.

وی گفت: البته پر واضح است تفکری  که محصور در غرب است و هیچ آورده ای برای مردم ندارد، راه حل مشکلات کشور را در خارج از مرزها سراغ می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha