شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب گفت: خون ۱۷ هزار شهدای ترور و شهادت دانشمند ممتاز هسته‌ای کشور، شهید دکتر «محسن فخری زاده»، اثبات کرد که دشمن قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن محکومیت جنایت سازمان یافته و تروریستی شهادت دانشمند ممتاز هسته‌ای کشور، اظهار داشت: کشورهای داعیه دار حقوق بشر، با حمایت از تروریست های منافق و سکوت ننگین خود در به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای، حقوق بشر غربی را معنا کردند.

امام جمعه گیلانغرب تصریح کرد: شهادت شهید «محسن فخری زاده» سردار بی ادعای دفاع مقدس و دانشمند گمنام هسته ای و دفاعی، سربازان ولایت را در ادامه مسیر خود منسجم کرد.

حجت الاسلام خاص امیری بیان کرد: کوتاه شدن دست استکبار جهانی و فرار اجباری از منطقه غرب آسیا در پی شکست داعش، موجب وحشت اسرائیل غاصب و قدرتمند شدن ایران اسلامی گردید و بار دیگر «پروژه ترور» را کلید زد.

امام جمعه گیلانغرب گفت: خون ۱۷ هزار شهدای ترور و شهادت دانشمند ممتاز هسته‌ای کشور، شهید دکتر «محسن فخری زاده»، اثبات کرد که دشمن قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام خاص امیری اظهار داشت: سخنان برخی مسئولین کشور برخلاف راهبرد امامین انقلاب در خصوص برخورد صحیح و محکم با شیطان بزرگ و زیاده خواهان استعمارگر، موجب جسارت و گستاخی دشمنان و رقم خوردن چنین جنایت تلخی شد.

امام جمعه گیلانغرب خاطرنشان کرد: این جنایت تروریستی توسط عمال وابسته و جیره خواران رژیم صهیونیستی و آن هم با چراغ سبز شیطان بزرگ صورت گرفته که نیاز به پاسخ ایران به اسرائیل غاصب، قاطع‌تر و صریح‌ تر از گذشته دارد، به گونه ای که جرأت تکرار چنین اقداماتی را در آینده نداشته باشد.

وی در پایان گفت: کسانی که این روزها در صدد خاموش کردن شور انقلابی و خشم مقدس ملت مقتدر ایران برای انتقام خون «شهید فخری زاده» از صهیونیست ها هستند، دست کمی از طراحان و بانیان این جنایت تروریستی ندارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha