جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی در دیدار جمعی از رزمندگان و پاسداران پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و فرمانده جدید سپاه پاسداران کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) کنگاور گفت: فرهنگ و روحیۀ بسیجی، یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های تقویت نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج در دیدار جمعی از رزمندگان و پاسداران پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و فرمانده جدید سپاه پاسداران کنگاور، اظهار داشت: امروز تبیین ضرورت حوزه انقلابی در راستای پرورش طلاب بسیجی، با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت که ضامن بقای انقلاب اسلامی است، یکی از وظایف ماست.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) کنگاور عالم سکولار را اجتماع متقابلین دانست و گفت: عالِم، مرزبان شریعت و مهم ترین سنگر مرزبانی، سیاست و عرصه قدرت اجتماعی است که اگر حوزه علمیه و علمای دین از آن اعراض نمایند مانند این است که در جنگ با دشمن آتش بس یکطرفه برقرار شود.

 وی تصریح کرد: استکبار جهانی قطعاً با تمام ابزارهای قدرت در صدد نابودی اسلام بوده و دوری عالِم دینی از سیاست به معنای از دست دادن یکی از ابزارهای حیاتی در مقابله با دشمنان است.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: در مواقع حساس و سر بزگاه نظام اسلامی، این بسیجیان انقلابی و ولایتمدار بودند که با درک درست از فتنه های پیش آمده، در صف اول مقابله با فتنه گران قرار داشتند.  

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور اظهار داشت: آنچه که موجب عصبانیت دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی شده، اجرای فرامین امامین انقلاب در تربیت جوانان بسیجی و بالا رفتن سطح فهم دینی و بصیرتی آنان است.

حجت الاسلام ملکی خاطرنشان کرد: تقویت بسیج در تمام اقشار، خصوصاً جامعه علمی اعم از حوزوی و دانشگاهی باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و یکی از مهم ترین اولویت های فرهنگی باشد.

در پایان این جلسه، سرهنگ اله دانه، با تشکر از بیانات مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، از آمادگی و فهم دینی و بصیرتی حوزه علمیه شهرستان قدردانی کرد و گفت: انتظاری غیر از این نیست که شما، اساتید و طلاب حوزه انقلابی، تا این اندازه خود را مهیای دفاع از نظام و انقلاب می دانید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین فشی IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    0 0
    با سلام وظیفه دانستم از بصیرت انقلابی و ارتباط گرم مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با نیروهای رزمنده و بسیجیان و سپاهیان ولایتمدار تشکر کنم.