جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور با مدیر مدرسه علمیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، گفت: وظیفه ذاتی روحانیت دفاع از اسلام، مکتب انسان ساز اهل بیت(ع) و ارزش های انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی در دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برآمده از تفکرات الهی حضرت امام(ره) به عنوان فرزند حوزه های علمیه است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: از آنجا که نهادهای انقلابی محصول قیام مردمی به رهبری آن پیر فرزانه بوده، به تبع باید در حفظ و حراست دستاوردهای نظام اسلامی کوشا باشند.

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه در مرحله نخست و به دنبال آن مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، آماده اعزام استاد برای جلسات مختلف علمی و معرفتی، در سطح پایگاه های بسیج هستند.

در  ادامه این دیدار، حجت الاسلام رمضانی نیز ضمن قدردانی از زحمات حوزه علمیه شهرستان کنگاور، گفت: استفاده از ظرفیت های حوزه علمیه در سپاه و پایگاه های بسیج را ضروری می دانیم.

وی در پایان این جلسه تعامل میان حوزه های علمیه بعنوان پشتوانه های علمی، معرفتی، بصیرتی با دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران و نیروی عظیم بسیج را حائز اهمیت دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha