جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: اهانت رذیلانه و مکرر رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، با اتحاد مسلمین در هفته وحدت، و تحریم کالاهای فرانسوی، مکرون وادار به عقب نشینی شد.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)، با اشاره به اینکه بر اساس تکلیف شرعی نباید در خصوص جسارت به مقدسات اسلام، بی تفاوت باشیم، اظهار داشت: تحریم اجناس فرانسوی، کوچکترین اقدام در برابر اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور در ادامه با تمسک به آیه 107 سوره انبیاء که می فرماید: «وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ»، عشق به پیامبر اکرم(ص) مایه وحدت مسلمین است، گفت: مکرون نماد شیطان است و با حرکات سخیف خود فهمید، در قبال جسارت به مقدسات مسلمین، بزرگترین ضربه اقتصادی و تحریم کالاهای فرانسوی را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: همدلی و همبستگی مسلمانان در دفاع از ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، باعث عقب نشینی رئیس جمهور فرانسه از مواضع احمقانه خود شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: اهانت رذیلانه و مکرر رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، با اتحاد مسلمین در هفته وحدت، و تحریم کالاهای فرانسوی، مکرون وادار به عقب نشینی شد و در حقیقت قدرت نرم امت پیامبر اکرم(ص) به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام ملکی در پایان گفت: اشتباه راهبردی صهیونیستها با نوکری مکرون، موجب انسجام یکپارچه دلدادگان به مقدسات اسلام و پیامبر عظیم الشأن(ص) گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha