شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید حاج حسن طهرانی مقدم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: ای کاش در اقتصاد هم یک طهرانی مقدم و سلیمانی داشتیم، تا مشکلات معیشتی مردم نجیب و انقلابی حل و علاج می شد.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه این روزها یادآور خدمات پدر موشکی ایران است، اظهار داشت: اگر روحیه انقلابی و مدیریت جهادی و در رأس آن لبیک به فرامین امامین انقلاب نبود، امروز اقتدار نظامی و توانمندی موشکی را نداشتیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: جنگ اقتصادی امروز همان جنگ نظامی دیروز است. در دفاع مقدس با جوانان کمتر از ۲۵ سال دشمن را شکست دادیم، لکن امروز وضعیت معیشتی مردم ناگوارتر است.

وی تصریح کرد: بی توجهی به اقتصاد مقاومتی و چشم دوختن به تحولات آمریکا برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور، کاملا اشتباه راهبردی است. 

ملکی بیان کرد: غفلت از استراتژی تولید و عدم حمایت از کار آفرینی، موجب تضعیف جبهه اقتصادی و دلسرد شدن سرمایه گذاران و شرکت های دانش بنیان است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: ای کاش در اقتصاد هم یک طهرانی مقدم و سلیمانی داشتیم، تا این وضعیت و مشکلات معیشتی مردم نجیب و انقلابی علاج می شد.  

حجت الاسلام ملکی اظهار داشت: قرار بود که همزمان با امضای برجام، هم چرخ زندگی مردم و هم چرخ سانتری فیوژها بچرخد، اما این شعار کلیدی تحقق نیافت.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور خاطرنشان کرد: امروز هم بعد از نیمه تعطیل شدن صنعت هسته ای، جریان غربگرا برای اثبات ارادت «بایدن» به دنبال معامله بر سر صنعت بومی موشکی بوده که هرگز به چنین نتیجه ای نخواهند رسید.

وی در پایان گفت: اگر تدابیر و هشدارهای حکیمانه رهبری فرزانه نبود، دشمنان قسم خوردن اسلام و انقلاب، به‌دنبال معامله بر سر موشک ها بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha