چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمد طه مهری دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بی تدبیری را به پای تحریم ها ننویسید؛ مردم نیک می دانند که هر چند تحریم‌های آمریکا، مشکلاتی را ایجاد کرده، اما این همه ماجرا نیست.

حجت الاسلام محمد طه مهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به مشکلات کشور، گفت: علی رغم توصیه های رهبری حکیم و دلسوزان انقلاب، مبنی بر تکیه بر توان داخلی و حمایت از تولید ملی، اما برخی مسئولان متأسفانه حل مشکلات را حتی آب خوردن مردم را در دست دشمنان ایران اسلامی دیدند و قابل قبول نیست بعد از سال ها که مردم را منتظر اجرای برنامه ها و راهکارهای اصلاحی گذاشته اید، برای رفع کمبود و مشکلات به مردم آدرس اشتباه بدهید.

دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: به گمان برخی هیچ نقشه راهبردی برای ادامه مسیر رفع مشکلات مردم، جز توافق هسته ای و برجام وجود نداشت، در صورتی اگر به جای آن از تولید داخلی، اعتماد نخبگان و تقویت پول ملی حمایت می شد، وضعیت به گونه ای دیگری بود.

حجت الاسلام مهری، خروج آمریکا از برجام را فرصتی طلایی برای ایران دانست و خاطر نشان کرد: شیطان بزرگ با خروج از برجام با تمام توان جنگ اقتصادی را رونق بخشید، اما با کمال تعجب برخی مسئولان همچنان ایستادند تا جسد برجام برای ما معجزه کند.

دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بی تدبیری را به پای تحریم ها ننویسید؛ مردم نیک می دانند که هر چند تحریم‌های آمریکا، مشکلاتی را ایجاد کرده، اما این همه ماجرا نیست.

وی در پایان تصریح کرد: برای ریشه کنی و حل مشکلات، نیاز به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی داریم تا بتوانیم همچون دفاع مقدس، با بسیج اقشار و عملیاتی سازی راهکارهای استقلال اقتصادی از دیدگاه امامین انقلاب، در جنگ اقتصادی هم حماسه بیافرینیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha