جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: در صورت میدان دادن به جوانان در جنگ اقتصادی، همچون اعتماد به فرماندهان دفاع مقدس که کمتر از ۲۵ سال سن داشتند، پیروزی قابل مشاهده خواهد بود چنان که شاهدیم امروز هم در شرکت های دانش بنیان، این جوانان حماسه می آفرینند.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه حضور در جنگ اقتصادی همانند جبهه نظامی، نیاز به داشتن انگیزه دارد، اظهار داشت: شناخت دقیق از حوزه فعالیت دشمنان و باور عمیق به جنگ اقتصادی، ما را بر آن می دارد که بدنبال فتح خرمشهرها باشیم.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه ادامه داد: شکست دشمن در موضوع اقتصادی در اولین قدم، نیاز به تقویت تولید داخلی با حمایت از تولید و شرکت های دانش بنیان دارد.

وی تصریح کرد: جهش تولید در زمینه کشاورزی، صنعت و آنچه که به رونق اقتصادی می انجامد، با داشتن مدیریت جهادی و روحیه انقلابی مسئولین، امکان پذیر است.

حجت الاسلام نجادی بیان کرد: واردات بیش از حد به تولید ملی ضربه زد، تا جایی که کارخانه ها تعطیل و کارگران بیکار شدند، اما از طرفی نتیجه آن ازدیاد آسیب های اجتماعی، طلاق، دزدی، و خالی کردن سطل های زباله بود و متاسفانه باید بگوییم که برخی خانواده ها خرج خود را از درون پسماندهای شهری بدست می آورند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: در صورت میدان دادن به جوانان در جنگ اقتصادی، همچون اعتماد به فرماندهان دفاع مقدس که کمتر از ۲۵ سال سن داشتند، پیروزی قابل مشاهده خواهد بود چنان که شاهدیم امروز هم در شرکت های دانش بنیان، این جوانان حماسه می آفرینند.

حجت الاسلام نجادی اظهار کرد: در دفاع مقدس با فرماندهان جوان توانستیم پوزۀ ابرقدرتهای شرق و غرب را به خاک ذلت بمالیم و با کمی امکانات پیروز شدیم، اما در جنگ اقتصادی با وزرای سالخورده، قافیه را باختیم.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه خاطرنشان کرد: آنچه که امروز ما را در برابر دنیای استکبار و نظام سلطه به اقتدار نظامی رسانده و ترسی از تهدید آنها نداریم، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی بود، که در جنگ اقتصادی هم نیاز به افراد دلسوز و از جنس مردم داریم.

وی در پایان گفت: با نیم نگاهی به نامه حمایتی ۱۶۳ نفری که خود را اقتصاددان نامیدند و مدعی بودند که در صورت عدم موفقیت روحانی در انتخابات، شاهد تورم، رکود عمیق، فقر و فساد گسترده خواهیم بود، دقیقا با پیروزی نامزد مورد علاقۀ آنها، دچار همان پیش بینی در جامعه هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha