شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 922700
۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
امام جمعه بخش بهمن ابرکوه

حوزه/امام جمعه بخش بهمن ابرکوه گفت: نسخه علاج مشکلات اقتصادی در داخل است و ما در ردیف کشورهای ثروتمند دنیا قرار داریم و علی رغم همه مشکلات اقتصادی در این ۴۲ سال پس از انقلاب، اعم از سنگ اندازی های مداوم جبهه استکبار وکم تدبیری و سوء تدبیر برخی مسئولان، اقتصاد ایران در جایگاه هفدهم جهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده، در خطبه های امروز نماز جمعه، مقاومت و ظلم ستیزی را از جمله درس های اربعین دانست و اظهار کرد: اگر زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) در طول سال های متمادی، با ایستادگی و مقاومت، ماجرای کربلا را تبیین و افشاگری نمی کردند و حقیقت عاشورا و هدف امام حسین(ع) و ظلم دشمنان را بیان نمی کردند، واقعه عاشورا زنده و مشتعل باقی نمی ماند.

امام جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های تبلیغاتی برای منزوی کردن و در ظلمت نگه داشتن مسئله عاشورا تجهیز شده بودند تا نگذارند مردم بفهمند که قضیه چه بوده است.
حجت الاسلام علیزاده افزود: امروز فرزندان بنی امیه و بنی عباس و قدرت‌های ظالم و ستمگر از تبلیغات دروغ و مغرضانه خود حداکثر استفاده را می کنند تا این حرکت عظیم اربعین را کم‌رنگ نشان دهند؛ چرا که این حرکت عظیم که ادامه راهبرد عاشوراست، باعث ایستادگی و مقاومت ملت ها و در نتیجه افشای نقشه دشمنان می شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه برخلاف آدرس غلط جریان تحریف، مشکلات اقتصادی کشور نسخه علاج داخلی دارد، اذعان کرد: عده ای امروز تلاش می کنند به مردم القا کنند اقتصاد ایران در گرو برجام و انتخابات آمریکا است؛ اما بدانیم اقتصاد  ایران، نه گروگان برجام  و نه در گرو انتخابات آمریکاست. 

امام جمعه بخش بهمن ابرکوه با بیان اینکه نسخه علاج مشکلات اقتصادی در داخل است، تصریح کرد: کشور ایران دارای ظرفیت های بی شماری است که ما را در ردیف کشورهای ثروتمند دنیا قرار داده و علی رغم همه مشکلات اقتصادی در این ۴۲ سال پس از انقلاب، اعم از سنگ اندازی های مداوم جبهه استکبار وکم تدبیری و سوء تدبیر برخی مسئولان، اقتصاد ایران در جایگاه هفدهم جهان قرار دارد.

حجت الاسلام علیزاده اضافه کرد: این جایگاه اقتصادی برای ایران علتی ندارد جز نیروی بی بدیل انسانی، روحیه انقلابی، صبر و شکیبایی بی‌نظیر مردم و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب. تجربه گرانسنگ مردم در جنگ هشت ساله دفاع مقدس و جنگ ۴۰ ساله امنیتی و فرهنگی نشان می‌دهد ما می‌توانیم در جنگ اقتصادی هم پیروز شویم به شرطی که برای رفع مشکلات چاره اندیشی کنیم و دست روی دست نگذاریم.

وی به مناظره انتخاباتی دو نامزد آمریکا اشاره کرد و گفت: در اولین مناظره ترامپ و بایدن دستکش مخملین از دست هر دو نامزد افتاد و چهره زشت ارزش‌های آمریکایی نمودار شد. این مناظره به گواه صاحب نظران سیاسی، حتی در خود آمریکا لکه ننگی بر دامان دموکراسی آمریکایی و مایه شرمساری مردم آمریکا در جهان شد.

امام جمعه بهمن ابراز کرد: نتیجه انتخابات آمریکا هر چه باشد یک نکته مهم و قطعی دارد و آن اینکه سردمداران مدعی اخلاق و ارزش‌های لیبرال دموکراسی غرب،که در حق کشور و مردم خود اینقدر جفاکار و بی رحم هستند در مواجهه با مردم دیگر کشورها جفا کارترند و به هیچ عهد و پیمانی پای بند نخواهد بود. لذا دل بستگان به نتیجه انتخابات آمریکا، فرصت می سوزانند و وقت تلف می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha