یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه بخش بهمن

حوزه/امام جمعه بخش بهمن در همایش مجازی دانش آموزان، تلاش مادران را در مسئله آموزش درسی فرزندان در ایام کرونا کاری ارزشمند و ستودنی خواند و از زحمات و خدمات خستگی‌ناپذیر آنها تقدیر نمود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، پیش از ظهر امروز،  دیدار مجازی مادران پر تلاش و سخت کوش دانش آموزان با امام جمعه بخش بهمن و ریاست آموزش و پرورش با حضور بیش از ۲۷۰ نفر به صورت وبینار  برگزار شد.

حجت الاسلام علیزاده، تلاش مادران را در مسئله آموزش درسی فرزندان در ایام کرونا را کاری ارزشمند و ستودنی خواند و از زحمات و خدمات خستگی‌ناپذیر آنها تقدیر نمود. 

وی گفت: در تعلیم و تربیت فرزندان، پدر و مادر مؤثرند، ولی به دلیل ارتباط بیشتر مادر با فرزند و صرف زمان بیشتری با او، تأثیر تربیتی مادر بیشتر است .

امام جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: مادر قلب  خانه و پدر مغز آن است و  ارتباط قلب و مغز دائمی است و هیچ کدام بدون دیگری کارایی ندارند، اما شریان اصلی حیات خانواده مادر است.

 در این جلسه محمد علی کریمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان  هم از همراهی اولیا دانش آموزان با مدارس در رابطه با استمرار فرایند یادگیری تقدیر و تشکر نمود و اولیای دانش آموزان را به حفظ آرامش روحی روانی، حفظ استقلال دانش آموزان در انجام تکالیف، کنترل و نظارت بر حضور دانش آموزان در فضای مجازی، اهمیت نقش الگویی اولیا در این شرایط کرونایی و خانه نشینی دانش آموزان دعوت کرد.

وی با تقدیر از حجت الاسلام علیزاده  در برگزاری این جلسه، تصریح کرد: دانش‌آموزان بیشتر در  منزل حضور دارند و  حفظ سلامتی دانش آموزان نسبت به تحرک بدنی و ورزش در منزل دارای اهمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha