جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بخش بهمن

حوزه/ اگر بخواهیم مشکلات مردم حل شود باید دست جریانات فاسد و مخرب در کشور را قطع کرد. امروز عده‌ای در کشور به جهت منافع شخصی خود اجازه تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی را نمی‌دهند.

حجت الاسلام رضا علیزاده در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با بیان اینکه یکی از خطوط اصلی انقلاب معیشت مردم است و دشمن برای ناکامی ملت ما به یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی روی آورده است، اظهار کرد: امروز فهرستی از مشکلات اقتصادی و معیشتی همچون بیکاری و گرانی پیش روی مسئولان اجرایی است که نمی‌توانند مشکلات و گلایه‌های مردم را نادیده بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه بخش عمده این مشکلات به سوءمدیریت برمی‌گردد و ربطی به تحریم‌ها ندارد، تصریح کرد: اگر بخواهیم مشکلات مردم حل شود باید دست جریانات فاسد و مخرب در کشور را قطع کرد.

امام جمعه بهمن  استان یزد تصریح کرد: امروز عده‌ای در کشور به جهت منافع شخصی خود اجازه تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی را نمی‌دهند. امروز کشور ما به مسئولانی نیاز دارد که دارای عقلانیت انقلابی باشند، یعنی در مقابل دشمن ترسو و منفعل نباشند و مقابل یاوه‌گویی‌ها و قلدری‌های آمریکا بایستند.

وی ادامه داد: عقلانیت اقتضا می‌کند به دشمن فریبکاری که بارها فریبکاری‌اش را ثابت کرده است اعتماد نکنیم؛ چراکه هر زمان به آمریکا اعتماد کردیم ضربه خوردیم و آن‌ها هرکجا قول و امضا دادند خلف وعده کردند.

 حجت الاسلام علیزاده یادآور شد: نباید با تحریف و فرافکنی جریانات تاریخی، همچون صلح امام حسن مجتبی(ع) به دنبال صلح و سازش با شیطان بزرگ آمریکا باشیم.

وی با تأکید بر اینکه پیروزی ملت ایران محصول مقاومت است، اضافه کرد: دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند با فشار حداکثری به ویژه در مسائل اقتصادی و تسلیحاتی کشتی انقلاب را زمین‌گیر کنند، بنابراین امروز باید جبهه مقاومت را تقویت کنیم، زیرا آمریکا در مقابل جبهه مقاومت هر روز ضعیف‌تر شده و به فضل خدا از جریان مقاومت و بیداری اسلامی سیلی خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha