شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احسان ماندگار در ابرکوه

حوزه/ به مناسبت گرامیداشت دهه وقف و در قالب طرح «احسان ماندگار» تعداد ۲۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات که اختصاص به روضه‌خوانی داشت در بین نیازمندان شهرستان ابرکوه توزیع شد.

ابوالفضل زمانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه وقف و در قالب طرح «احسان ماندگار» تعداد ۲۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات که اختصاص به روضه‌خوانی داشت در بین نیازمندان شهرستان ابرکوه توزیع شد.

وی افزود: بیش ۵۰ درصد از درآمد موقوفات شهرستان به مجالس روضه‌خوانی و عزاداری اختصاص دارد و مابقی صرف برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و نیازهای روز جامعه از جمله ازدواج و اشتغال جوانان، توسعه فرهنگ مهدویت و امور قرآنی، کمک‌هزینه جهیزیه، علم و فناوری و بیماری‌های خاص می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و محدودیت در برگزاری مجالس عزاداری و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور فعال در رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه، عواید مربوط به مجالس روضه‌خوانی در قالب طرح‌های ضیافت همدلی، برکات علوی، برکات حسینی و احسان ماندگار به صورت بسته‌های معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

زمانی خاطرنشان کرد: طرح‌های مذکور با همکاری خیرین، مراکز افق امامزادگان و نیت واقفین خیراندیش اجرا شد که در طرح احسان ماندگار بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، عدس، قند، دوغ... در اختیار نیازمندان قرار گرفت. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha