سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
طرح مهر تحصیلی

حوزه/رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه گفت: به همت اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه طرح «مهر تحصیلی» به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند در محل امامزاده احمد (ع) اجرا شد.

ابوالفضل زمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ابرکوه، اظهار کرد: طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست های حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند در شروع سال تحصیلی جدید در شهرستان ابرکوه اجرا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه از محل نیات مرتبط واقفین خیراندیش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش‌وپرورش، خیرین نیکوکار و مرکز افق امامزاده احمد (ع) اجرا شد.

زمانی تصریح کرد: در طرح مذکور تعداد ۳۳۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۶۶۰ میلیون ریال شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی و... تهیه و پس از برگزاری مراسمی جهت توزیع در بین دانش آموزان نیازمند به کمیته امداد تحویل داده شد.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهم‌ترین رسالت‌های اوقاف و امور خیریه است، طرح مهر تحصیلی نیز در همین راستا اجرا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha