جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه چهارمین شهید محراب مایه مباهات مردم کرمانشاه است، گفت: شهید آیت الله اشرفی اصفهانی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر، سلاح زنگ زده اختلاف و تفرقه شیعه و سنی را به وحدت و برادری تبدیل کرد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت  سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب بدست منافقین کوردل، اظهار داشت: وقتی جریان نفاق تحمل وجود اثرگذار بازوان امام امت را نداشت، حذف فیزیکی ائمه جمعه را در دستور کار قرار داد. 

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: نمایندگان حضرت امام(ره) در مراکز استانها، در کوران مبارزات لحظه ای از هدایت مردم، حمایت از قیام نهضت اسلامی و مبارزه علیه فساد پهلوی کوتاهی نکردند.  

وی تصریح کرد: چهارمین شهید محراب، گذشته از مبارزه علیه رژیم طاغوت، تا پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس برغم کهولت سن، با سرکشی از جبهه ها در کنار رزمندگان مایه دلگرمی و تجدید قوای معنوی آنها بود.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: چهارمین شهید محراب پس از پیروزی انقلاب اسلامی، برای استقرار نظم و امنیت با همراهی سایر عالمان مبارز در کرمانشاه و استقرار نهادهای انقلابی، لحظه ای از تلاش نایستاد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه چهارمین شهید محراب مایه مباهات مردم کرمانشاه است، ادامه داد: شهید آیت الله اشرفی اصفهانی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر، سلاح زنگ زده اختلاف شیعه و سنی را به وحدت و برادری تبدیل نمود.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: تربیت طلاب و سر و سامان دادن به حوزه علمیه کرمانشاه با حمایت سایر علمای بلاد، از جمله زحمات ماندگار آن مجتهد شهید است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در ادامه خط تفرقه استعمارگران برای تضعیف جریان انقلاب اسلامی، مسیر اختلاف افکنی را بین برادران مسلمان شیعه و سنی پیش گرفت، که آیت الله اشرفی نیز با ایجاد برادری در غرب کشور، اهداف دشمنان وحدت را در نطفه خفه کرد.

وی در پایان گفت: چهارمین شهید محراب همچون حبیب بن مظاهر با لبیک به حسین زمان خود، تا آخرین لحظه پا به رکاب ولایت بود و خاری در چشم ضد انقلاب و خط نفاق بود، تا اینکه با شهادت مزد زحمات خود را در روز جمعه گرفت.

خاطر نشان می شود، آیت الله اشرفی اصفهانی ۲۳ مهر ۱۳۶۱ توسط  گروهک منافقین ترور شد  و به شهادت رسید .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha