جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید عباس میریونسی، در دیدار حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: بزرگترین سرمایه ای که در طول تاریخ تاکنون توانسته اسلام و اعتقادات مردم را از چنگال خناسان و استعمارگران نجات دهد، و به انقلاب اسلامی منجر شد، حضور عالمان انقلابی و ظلم ستیز در اقصی نقاط کشور است.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه باید مجد و عظمت مدرسه علمیه کنگاور را با کمک بزرگان احیاء کرد، اظهار داشت: نفس کشیدن در شهرستان دارالمومنین کنگاور با مردم مومن و عالم دوست آن، فرصتی عظیم برای پرورش طلاب در مسیر معرفت الهی، مکتب اهل بیت(ع) و در تراز حوزه انقلابی می باشد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، ادامه داد: حضور بزرگان در کنگاور، از جمله خاندان معظم محمدی عراقی و در رأس آنها شهید والامقام آیت الله حاج بهاءالدین عراقی که مبارزات انقلابی او مورد غضب منافقین قرار گرفت، سرمایه ای معنوی و بصیرتی برای طلاب علوم دینی است.

وی تصریح کرد: آیت الله میریونسی تولیت محترم مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، به  عنوان عالمی دلسوز، انقلابی، ابوالشهید، پدری مهربان برای طلاب و روحانیت، تکیه گاهی معنوی و ارزشمند برای ترویج اسلام عزیز است.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: در هر فرصتی که همراه با طلاب به محضر آیت الله میریونسی شرفیاب می شویم، تمام حرکات و سکنات ایشان برای ما درس اخلاق و سرشار از وفاداری به امامین انقلاب است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، اظهار داشت: در عصر غیبت تنها ملجأ و پناهگاه ایتام آل محمد(ع) در بین پیروان مکتب انسان ساز تشییع، همان عالمان وارسته، خود ساخته و در عصر ما حامیان و پشتوانه های نظام اسلامی بوده که آیت الله میریونسی در شمار آنها است.  

حجت الاسلام ملکی خاطر نشان کرد: بزرگترین سرمایه ای که در طول تاریخ تاکنون توانسته اسلام و اعتقادات مردم را از چنگال خناسان و استعمارگران نجات دهد، و به انقلاب اسلامی منجر شد، حضور عالمان انقلابی و ظلم ستیز در اقصی نقاط کشور است.

وی در پایان گفت: بر خود وظیفه می دانیم که هر چه بیشتر طلاب جوان را با شخصیتهای علمی و معنوی و بزرگان که عمر پر برکت خود را وقف اسلام و مکتب حیاتبخش اسلام نموده اند، آشنا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha