جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه اساتید و معاونین مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور از برگزاری چهارمین جلسه اساتید و معاونین این مدرسه علمیه، با حضور مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، چهارمین جلسه اساتید و معاونین مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور همزمان با آغازین روزهای گشایش سال تحصیلی حوزه‌های علمیه، با سخنان حجت‌الاسلام ایرانی، برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تأکید بر ضرورت تشکیل جلسات اساتید و معاونین، جهت همفکری و همیاری بیشتر، این امر را باعث تقویت زیربنای علمی و معنوی مدرسه دانست.

 وی با تشکر از زحمات معاونت تهذیب استان و مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، در خصوص فعالیت‌های تهذیبی، تربیتی صورت گرفته از زحمات مدیر سابق آن مدرسۀ مبارکه، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام ملکی پس از عرض خیرمقدم به خدمت مدیر استان و معاونین همراه، گزارشی را از فعالیت های انجام شده اخیر در آن مدرسه مبارکه ارائه کرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه اساتید از جایگاه و منزلت والایی در حوزه‌های علمیه برخوردارند و همیشه مورد احترام بوده و هستند، اظهار داشت: وظیفه دارم از خدمات علمی، آموزشی و اخلاقی معاونین و اساتید سابق در این مدرسۀ مبارکه، تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان با معرّفی اساتید و معاونین جذب شده و خصوصیات برجسته ایشان، تقوای الهی، اهمیت به سرنوشت طلاب و پایبندی هر چه محکم تر به ارزش‌ها و آرمان‌های امامین انقلاب را زمینه ساز حوزه‌ای در تراز حوزه انقلابی دانست.

گفتنی است، در این جلسه هر کدام از اساتید معزّز نظرات خود را در زمینه های مختلف بیان کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha