جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد طه مهری دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه گفت: هشدارهای امامین انقلاب که برگرفته از پیام عاشورا و تنها راه آزادگی در مقابل دشمنان است، چیزی جز لبیک عملی به شعار «هیهات منا الذله» سرور و سالار آزادگان نمی باشد.

حجت الاسلام محمد طه مهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت ماه محرم الحرام، ماه پیروزی خون بر شمشیر، با اشاره به اینکه تاریخ نشان داده کسانی که خود را از پشتیبانی علماء و مردم بی نیاز دیدند و به آمریکا اعتماد کردند، سرانجام به سقوط انجامید، گفت: جریان غربزده، با وصف خیانت های آمریکا در حق مردم انقلابی ایران ، این روزها برای گشایش وضعیت بد اقتصادی، به دنبال پیروزی رقیب ترامپ است.

وی تصریح کرد: با روی کار آمدن هر دولتی در آمریکا، تاکتیک های دیپلماسی عوض می شود، اما دشمنی با کشورهای آزاد و مستقل از جمله ایران اسلامی، به قوت خود باقی است.

دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به چشم امید غربگراهای داخلی به آمریکا و اروپا، افزود:جای بسی شرمساری از برخی سیاسیون و ژورنالیست‌هایی که با پیش‌فرض‌های ذهنی خود، رقابت‌های انتخاباتی آمریکا را دنبال نموده و با تحلیل وضعیت «بایدن و ترامپ» ‌پرداخته و ابائی از اظهار خوشحالی در موفقیت نامزد دموکرات ها ندارند.

حجت الاسلام  مهری ادامه داد: یکی از دلائل دشمنی همشیگی شیطان بزرگ با ملت کشورمان، تصویب طرح‌های ضد ایرانی در چهار دهه گذشته آن هم در کنگره آمریکا بوده که از طرف دو حزب جمهوریخواه و دموکرات به ‌اتفاق آرا تصویب شده است.

دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: استحاله فکری، فرهنگی نادمین از روحیه انقلابی دهه ۶۰، دستمایه ای شد که برخی غربگرایان هم آشکارا با ابراز خوشحالی به دنبال نتیجه انتخابات آمریکا باشند.

وی در پایان گفت: تصمیمات و هشدارهای امامین انقلاب که برگرفته از پیام عاشورا و تنها راه آزادگی در مقابل دشمنان است، چیزی جز لبیک عملی به شعار «هیهات منا الذله» سرور و سالار آزادگان نمی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha