پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه اهانت به پیامبر خاتم(ص) اوج انحطاط آزادی بیان در غرب است، گفت: رئیس جمهور بی شرم فرانسه، جسارت به مقدسات میلیاردها مسلمان را آزادی بیان می‌داند، در صورتی که هیچ محقق و روزنامه نگاری در فرانسه جرأت سخن گفتن علیه «هولوکاست دروغین» را ندارد.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اهانت به پیامبر اعظم(ص)، سناریوی  از پیش طراحی شده صهیونیست‌ها و مورد حمایت دولت‌های غربی است، اظهار داشت: جسارت روزنامه «شارلی ابدو» پوششی برای خیانت تاریخی کشور امارات، در دوستی و ارتباط آشکار با رژیم صهیونیستی است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: در خباثت و ضدیت دولت فرانسه با نظام اسلامی، در ۴ دهه اخیر همین بس که نقطه امید و پناهگاه منافقین تروریست و عاملان شهادت ۱۷ هزار نفر از شهدای ترور هستند.

وی تصریح کرد: دفاع مکرون از حق «روزنامۀ شارلی ابدو» برای چاپ کاریکاتور موهن از پیامبر اسلام(ص)، جریحه دار نمودن احساسات میلیاردها مسلمان و اوج عصبانیت حرکت اسلام خواهی در اروپاست.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: بی اهمیتی به نگرانی مسلمانان فرانسوی و محاکمۀ متهمان حمله به دفتر «شارلی ابدو»، سبب شد که بار دیگر این مجله مجدداً اقدام به چاپ کاریکاتورهای پیامبر اسلام(ص) کند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه اهانت به پیامبر خاتم(ص) اوج انحطاط آزادی بیان در غرب است، ادامه داد: رئیس جمهور بی شرم فرانسه، جسارت به مقدسات میلیاردها مسلمان را آزادی بیان می داند، در صورتی که هیچ محقق و روزنامه نگاری در فرانسه جرأت سخن گفتن علیه «هولوکاست دروغین» را ندارد یا نمی تواند حجاب اسلامی را ترویج کند.

حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: رئیس جمهور فرانسه انتشار چنین کاریکاتورهایی را سازگار با قانون اساسی کشورش و حق آزادی بیان و عقاید دانسته است، گرچه در حقیقت نگاه تبعیض آمیز و استفادۀ ابزاری از آن می شود.

وی در پایان گفت: سیر انحطاط اخلاقی در جوامع غربی مدت هاست که آغاز شده و شکستن حریم ارزش‌های دینی را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا به زعم خود بتوانند از پیشرفت موج اسلام خواهی جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha