پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمدی شاهرختی

حوزه/ دبیراتحادیه جهانی فعالان قرآنی در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام هتاکان به ساحت پیامبراکرم(ص) و قرآن کریم خواستار ورود مجامع بین المللی به منظور مجازات عاملان این اقدام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن احمدی شاهرختی دبیر اتحادیه جهانی فعالان قرآنی بدین شرح است؛

بسم الله النور النور

یریدون لیطفؤا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون.

بار دیگر خشم مردم آزادی خواه جهان در  پی توهین به ساحت مقدس نبی اکرم صلی الله علیه و آله و نیز قرآن کریم برانگیخته شد و شعار  جذاب و فریبنده آزادی بیان را در دنیای ملتهب غرب به چالش کشید. این بار در کشور سوئد و فرانسه.

دشمنان عنود اسلام از آغاز تا کنون، آنگاه که در مواجهه منطقی و عاقلانه با این کتاب وحیانی و آموزه های حیاتبخش پیامبر گرامی سلام الله علیه درمانده شده اند، دست به اهانت آشکار و احیانا سوزاندن نمادین  میزنند، غافل از آنکه با این عمل، و البته ضمن جریحه دار شدن قلوب بیش از یک میلیارد مسلمان، ناخواسته، توجه ناظران بی طرف را به کریمه های نورانی آن جلب میکنند و سبب افروخته تر شدن این خورشید هدایت می‌شوند.

آتش زنندگان جاهل و قلیل این کتاب مقدس و بیماردلان جسارت کننده به ساحت مقدس رسول مهربانی بدانند با این قبیل اقدامات شرم آور، ضعف اعتقادی خویش را بیش از پیش نمایان میکنند و خط بطلانی بر چهره مخدوش خویش میکشند.

 همه موحدان عالم به ویژه مسلمانان دلباخته قرآن و پیامبر عزیز، اهانت مجدد نشریه موهن شارلی ابدو در فرانسه و سوزاندن ننگین قرآن در شهر مالموی سوئد را محکوم میکنند و خواهان پیگیری سریع مجامع مسئول بین المللی برای مجازات عاملان سفیه و نابخرد آن هستند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha