پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شارلی ابدو

حوزه/ دفتر امام جمعه توپ آغاج و مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار با انتشار بیانیه ای اهانت مجله «شارلی ابدو» به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، دفتر امام جمعه توپ آغاج و مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار امروز با انتشار بیانیه ای اهانت مجله «شارلی ابدو» به ساحت مقدس قرآن را محکوم کردند.

در متن این بیانیه ای می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ .۹/صف

It is He who has sent His Apostle with the guidance and the religion of truth that He may make it prevail over all religions, though the polytheists should be averse.

«اوست خدایی که رسول خود را به هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم تسلط و برتری دهد هر چند مشرکان ناراضی و مخالف باشند.»

دنیای غرب بار دیگر با تایید جنایت هولناک، زشت و اقدام نابخردانه مجله فرانسوی در توهین به قرآن کریم و نبی مکرم اسلام(ص) چهره ضد اسلامی خود و کوبیدن بر طبل اسلام هراسی را عریان‌تر از همیشه به نمایش گذاشت.

اقدام زشت و مشمئزکننده سیاستمداران کثیف فرانسوی و دلتمردان غربی به بهانه آزادی بیان نشان از خوی اشمئزازکنندگی غرب وحشی در مواجهه با عقل و خرد منطق است.

اسلام ستیزی، دین هراسی دسیسه تمامی دولتمردان غربی از جمله سیاستمداران و کمپانی رسانه های لجن پراکن آنهاست، چون دست اندرکاران این ‌گونه رسانه ها توان رویارویی صحیح با منطق استوار دین حنیف را ندارند اقدام به انجام حرکات ناشایستی از این دست می  زنند. پرواضح است که این گونه حرکات از سر ضعف و انفعال می باشد و عاقبت خوبی نیز برای عاملان آن به دنبال نخواهد داشت.

حوزه علمیه  امام صادق(ع) شهرستان بیجار  به شدت این اقدامات زشت و موهن  و تأیید تأسف بار این اقدام زشت توسط سیاستمداران فرنسوی به بهانه آزادی بیان را محکوم می‌ کند و رجاء واثق دارد که به حول و قوه الهی نه تنها تابش نور و معرفت و گرمای حیات بخش دین مبین اسلام و اساس دیانت به سردی نمی گراید، بلکه شعشعه نورانی اش روز به روز از فروغ و درخشش و تابندگی بیشتر برخوردار خواهد شد و نصیب معاندان چیزی جز خذلان و خواری و خسارت نخواهد بود.

امید است با پیگیری‌ های مجدانه وزارت امور خارجه در اعتراض رسمی‌ به دولت های حامی، شاهد توقف این اقدامات و برخورد با عاملان و مسببان این جسارت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان باشیم.

دفتر امام جمعه توپ آغاج و مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha