شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با محکومیت اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت مبارک پیامبر اکرم(ص)، گفت: این عمل تکراری کینه توزانِ ضد اسلامی، نشان از عمق عناد و کینه‌ شرارت بار دستگاه های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه اسلامی داشته و نشان از فریب کاری آن مدعیان حقوق بشر در تمامی عرصه ها به ویژه ادیان الهی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم و توهین به قرآن کریم با انتشار بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: توهین سازمان یافته و توطئه ضدبشری جهان استکبار و اهانت به پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) و همچنین تعرض به قرآن کریم توسط مزدوران جهان غرب و ایادی صهیونیست بین‌الملل را محکوم می کنیم.

این عمل تکراری کینه توزانِ ضداسلامی، نشان از عمق عناد و کینه‌ شرارت بار دستگاه های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه اسلامی داشته و نشان از فریب‌کاری آن مدعیان حقوق بشر در تمامی عرصه ها به ویژه ادیان الهی دارد.

آنان با این عمل و سکوت و تأیید دولت های جنایتکار غربی، در اندیشه تضعیف اسلام و ایجاد جنگ های بین ادیان و مذاهب هستند.

بار دیگر این عمل بسیار ضدارزشی و غیرانسانی را محکوم کرده و تقاضای برخورد قاطع تمامی اقشار جامعه جهان اسلام با این قبیل امور دارم و همگان را به ارشادات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» در افشای انگیزه های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی در انحراف اذهان ملت ها و دولت های غرب آسیا از نقشه شوم خاورمیانه جدید توصیه و جلب می نمایم.

اتحاد، وحدت اسلامی، بیداری و مقاومت انقلابی بر ضد حرکت های جنایت بار آمریکا و رژیم صهیونیستی و جهان غرب تنها راه نجات اسلام و برخورد هوشمندانه با این قبیل امور است.

خداوند به قدرت خودش که بسیار فوق قدرت هاست آن دشمنان اسلام را هر چه زودتر شکست دهد و ظهور حضرت مهدی آل محمد«عجل الله تعالی فرجه الشریف» را تعجیل فرماید و جهان اسلام را با وحدت، همدلی، بصیرت و مجاهدت پیروز گرداند به مقام معظم رهبری طول عمر با عزت مرحمت نماید.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    یه بار یه نفر میره دستشویی به یکی میگه برام آب بیار با افتابه یارو میره آب جوش جوش داغ میریزه تو آفتابه بهش میده اونم میریزه رو خودش میسوزه شروع میکنه هرآنچه حرف زشت از دهنش در میاد نثار یارو میکنه اونم میگه فحش بده میدونم کجات سوخته ،حالا حکایت غربی هاست تا میتونن به مقدسات اسلام توهین کنن آخه میدونیم کجاشون سوخته