پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: اهانت به پیامبر(ص) و قرآن در راستای پروژه اسلام هراسی تعریف می شود، غافل از اینکه خورشید جهان‌تاب اسلام نه تنها اندکی کم فروغ نخواهد شد، بلکه بیش از گذشته در افقی بالاتر بر جان بشریت خواهد تابید.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های عصر حاضر رشد اسلام گرایی در جهان معاصر است و برخلاف سایر ادیان که رنگ و بوی خود را در بین مردم از دست داده اند، در مقابل اسلام توانسته که در خانه دل انسان معاصر نفوذ نماید و این مسئله برای کشورهای غربی و سران آن امری بسیار سنگین است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: اعتراف ناامیدکننده از رشد اسلام در غرب برای سران کشورهای غربی آنها را به این امر واداشته تا به مبارزه نرم با دین اسلام رو بیاورند.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر ادامه داد: اسلام هراسی یکی از راه‌هایی بود که برای مبارزه با موج اسلام گرایی توسط غربی‌ها انتخاب شد تا شاید از این طریق بتوانند از سرعت رشد اسلام بکاهند.

این استاد حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: تمسخر و استهزاء مسلمانان و پیامبر اسلام(ص) و اهانت به قرآن در راستای همین پروژه تعریف می شود، غافل از اینکه خورشید جهان تاب اسلام نه تنها اندکی کم فروغ نخواهد شد، بلکه بیش از گذشته در افقی بالاتر بر جان بشریت خواهد تابید.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: قطعا این اقدامات هتاکانه علاوه بر اینکه توسط جهان اسلام پاسخ داده خواهد شد، باعث می شود گرایش مردم جهان به اسلام بیشتر شود و مردم از گرمای وجود پیامبر اسلام بیشتر استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ای که بر عهده روشنفکران و نخبگان جهان اسلام می باشد این است که بیشتر به تبیین نگاه رحمانی اسلام پرداخته و رحمت و نگاه مهربانانه دین به انسان های دربند کشیده شده در افکار استعمار غربی را گوشزد نمایند؛ بی شک آینده از آن اسلام و مسلمانان خواهد بود و نگاه های هتاکانه نسبت به این دین الهی به انزوا خواهد رفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha