دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی هتک حرمت به قرآن کریم در یکی از کشورهای اروپایی را محکوم و ابراز کرد: بدون تردید این اقدام شنیع، برآمده از عداوت شیطانی و نوکرمآبی آنان برای استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی هتک حرمت به قرآن کریم در یکی از کشورهای اروپایی را محکوم کرد.

وی در این بیانیه با اشاره به اینکه این روزها اهانت ننگین در یکی از کشورهای اروپایی به ساحت قرآن کریم، قلب جهان اسلام، موحدان و احرار عالم را به درد آورد، خاطرنشان کرده است: بدون تردید این اقدام شنیع، برآمده از عداوت شیطانی و نوکرمآبی آنان برای استکبار جهانی با صحیفه‌ی الهی است که همواره همه بشریت را به سِلم، صلح و برادری دعوت نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی آورده است: حوزه علمیه کهن، انقلابی و تحول خواه خراسان این حرکات مذبوحانه را قویاً محکوم نموده و با تأسی به رهبر فرزانه، حکیم و شجاع انقلاب اسلامی حضر آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) مسیر حرکت به سمت صدور پیام حیات بخش اسلام ناب را به سراسر گیتی بیش از پیش ادامه خواهد داد؛ ان‌شاءالله.

انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha