پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قران

حوزه/ در پی اهانت به قرآن کریم در چند کشور اروپایی، مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) یزد طی بیانیه‌ای جسارت به ساحت قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد،‌ در پی اهانت به قرآن کریم مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) یزد طی بیانیه‌ای جسارت به ساحت قرآن کریم را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم                                                                                                                                                                                                                                                       

هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ .۹/صف

It is He who has sent His Apostle with the guidance and the religion of truth that He may make it prevail over all religions, though the polytheists should be averse.

«اوست خدایی که رسول خود را به هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم تسلط و برتری دهد هر چند مشرکان ناراضی و مخالف باشند. »                                                       

قرآن کتاب هدایت بشریت است ونوری است که از منبع نور صادر شده است وچه اندیشه باطلی است سوزاندن نور.

آیا اهانت کنندگان به قرآن‌کریم بر این تصور هستند که حیات قرآن به مثابه ی حیات  طبیعت است که با سوزاندن آن حیاتش را نابود سازند؟ اگر امروز دست اتحاد جنایتکاران دنیا از آستین سوئد بیرون آمده است وچنین اهانت بزرگی را به کتاب آسمانی مسلمانان می نماید باید بداند بزودی مشت های گره شده همه مسلمانان در همه جهان به سویشان نشانه خواهد رفت وآتش این اهانت به زودی دامن استکبار جهانی را خواهد گرفت.

و این وعده خدا است که  «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»۸/صف

They desire to put out the light of Allah with their mouths, but Allah will perfect His light though the faithless should be averse.  

«کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.»       

امروز به همه ی قدرتی که به پشتوانه اسلام داریم وپرچمدار آن در عالم هستیم این رفتار ابلهانه که خلق شده ی ذهن انسانی است که تربیت نشده وافسار گسیخته است را محکوم کرده و نابودی استکبار جهانی را از خداوند مسئلت مینماییم.                                                                                                                                                                                                      

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha