جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قرآن مجید

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در بیانیه ای جسارت به ساحت قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در بیانیه ای جسارت به ساحت قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.  

متن بیانیه به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ 

بار دیگر دست استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از آستین عده ای افراطی در کشور سوئد و یک نشریه مبتذل فرانسوی بیرون آمد و منجر به توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن نسخه ای از کتاب آسمانی مسلمانان و نشر تصاویری موهن علیه رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) گردید و دل مسلمین جهان را به درد آورد.  

این سؤال جدی وجود دارد که چرا هر از گاهی، عده ای آزادانه و با جرأت تمام به خشونت علیه دین اسلام و اعتقادات مسلمانان دست می زنند و با جریحه دار کردن احساسات شهروندان مسلمان، همزیستی مسالمت آمیز میان مسلمین و پیروان سایر ادیان را در برخی کشورها به مخاطره می اندازند و به بهانه آزادی بیان، برخورد جدی و عبرت آموزی با آنها نمی شود!؟ آیا ضرورت ندارد که سردمداران جوامع غربی به خاطر حفظ ظاهر هم که شده با برخورد جدی، جلوی این نوع افراط گری ها و اقدامات خشونت بار و نژادپرستانه که در واقع اهانت به همه ادیان ابراهیمی است را بگیرند!؟

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، اقدام هنجارشکنانه‌ جسارت به کتاب هدایت و نور مبین، قرآن همیشه جاوید در کشور سوئد، اهانت وقیحانه  و اقدام نفرت انگیز و بی شرمانه و سازماندهی‌شده استکباری – صهیونیستی «در پوشش یک نشریه شیطان‌صفت فرانسوی- شارلی ابدو» نسبت به ساحت مقدس عصاره خلقت پیامبر رحمت، نبی مکرّم اسلام، حضرت محمّد بن عبدالله (ص)  که قلوب امت اسلامی را جریحه دار کرده است را شدیداً محکوم کرده و این اقدام ناشایست را اهانت به کلیه اصول و عقاید الهی و انسانی میداند. و از آحاد مردم  مسلمان و آگاه استان می‌خواهد در محکومیت این اهانت وقیحانه، اعتراض شدید و خشم و انزجار خود را نسبت  به این توطئه صهیونیستی ـ آمریکایی اعلام داشته و ضمن اعلام برائت از این رذل صفتان زشتخو، نسبت به این واقعه دردناک با هوشیاری و بصیرت و با پاسخگویی مناسب و منطقی درس عبرتی به آنان و محرّکان آنها بدهند تا برای همیشه این‌گونه اعمال زشت و نفرت‌انگیز را فراموش کنند. و از دولتمردان و دستگاه دیپلماسی می خواهد با پیگیری در عرصه های  بین‌المللی، زمینه را برای پیوند روزافزون ملت‌های مسلمان برای برخورد با این‌گونه رفتارهای وحشیانه را  فراهم  و هتاکان به ساحت پیامبر صلح و رحمت را ملزم به عذرخواهی رسمی از پیشگاه رسول اعظم(ص) و همه مسلمانان جهان بکنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha