پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در محکومیت اقدام موهن عوامل استکبار جهانی در اهانت به قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در محکومیت اقدام موهن عوامل استکبار جهانی در اهانت به قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: استکبار جهانی با سوزاندن کتاب مقدس و  آسمانی قرآن مجید و توهین آشکار به پیامبر اعظم (ص)  بهترین مخلوق خداوند، جنایتی بزرگ و غیرقابل‌گذشت را رقم زده است. 
 

این حرکت رذیلانه به معنای آتش کشیدن تمامی ارزش های والای الهی و اهانت به ادیان آسمانی است که بدون شک برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی طراحی و اجرا شده است.

این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام هراسی هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سر کردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل صورت می پذیرد، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و سرنگونی شیطان بزرگ است. آنها در مقابل منطق آزادی بخش اسلام و تفکر نورانی قرآن کریم،به استیصال رسیده اند و جسارت و توهین نسبت به آخرین کتاب آسمانی را در پیش گرفته اند، غافل از این که تنها دستاورد آن،افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت های ابلهانه و به موازات آن افزایش اتحاد و انسجام میان مسلمین خواهد بود.

سیاست کینه توزانه و خصمانه اسلام‌ستیزی که توسط صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی هدایت می‌شود، به یقین با طراحی عوامل خودفروخته رسانه ای و در اندیشکده ها و سازمان‌های صهیونیستی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی طرح‌ریزی و اجرا شده است. ما اعلام عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط برخی سران عربی را در این جسارت شرم آور سهیم می دانیم.

بدینوسیله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر این اقدام توهین آمیز و جسارت بی شرمانه جیره خواران رژیم صهیونیستی و عوامل استکبار جهانی به پیامبر اعظم(ص) و کتاب آسمانی قرآن کریم را به شدت محکوم نموده و با اعلام تسلیت و تعزیت به محضر ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از مسلمانان و آزادگان جهان و ملت غیور، داغدار و همیشه در صحنه استان بوشهر می خواهد نسبت به این واقعه جسارت آمیز با هوشیاری و بصیرت، واکنش نشان دهند. 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha