جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اعتراض پاکستان به هتک حرمت قرآن مجید توسط افراطی های نروژی

حوزه/ بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران در پیامی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، در پیامی که از سوی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران امروز به دست خبرنگار حوزه رسید، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و شدة الفتن بنا و تظاهر الزمان علینا

جهان اسلام و امت اسلامی بار دیگر هدف تعرض و تجاوز فرزندان شوم صهیون قرار گرفته است و دست آلوده و متعفن جبهه رسانه ای نظام سلطه باردیگر دامان پر مهر رحمة للعالمین را نشانه رفته تا در سایه این اسائه و هتاکی غیر انسانی، سیاستهای ضد انسانی و اسلامی خود را در منطقه غرب آسیا با شتاب بیشتری پیش ببرد.

فجایع انسانی در یمن که با حمایت و تأیید و همراهی نظام سلطه و به دست ایادی و اذناب روسیاه ایشان در منطقه صورت می گیرد و نیز اقدامات مداخله جویانه کشورهای مدعی حقوق بشر و دمکراسی در امور داخلی لبنان با قصد تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و تقویت رژیم کودک کش اسرائیل، تجاوز هوایی و زمینی این رژیم جعلی به فلسطین اشغالی و سوریه، همچنین رفتار خیانت بار امارات در عادی سازی روابط با غده سرطانی منطقه، تلاش گسترده شیطان بزرگ در انتقال سفارتخانه و دفاتر سیاسی خود و کشورهای هم پیمان یا ذلیل و تحت امر به قدس شریف و فعالیت های مشکوک دیگری که در برخی کشورهای منطقه در حال اجراست همه نشان از یک نبرد تمام عیار دیپلماتیک و ژئوپلتیک دارد که به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، این گناه بزرگ و نابخشودنی در اسائه به چهره نورانی نبی اعظم صلی الله علیه و آله و سلّم با هدف انحراف افکار عمومی امت اسلامی و مردم منطقه از اینچنین سیاستهای خباثت آلودی صورت گرفته است.

تردیدی نیست که چهره تابناک و مشعشع نبی اعظم صلی الله علیه و آله و سلّم، چون خورشیدی فروزان، ظلمات کورکننده عصر نوین را درهم شکسته و بشر رمیده از خویش را به حقیقت انسانیت رهنمون خواهد شد که یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون.

تقدیر محتوم زهوق باطل به فضل الهی با دست توانمند فرزندان بصیر و غیور پیامبر گرامی اسلام رقم خواهد خورد و جهان برای حضور ولی دوران و امام عصر و زمان عجل الله تعالی فرجه مهیا خواهد گردید.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه تهران بزرگ ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه و غیر انسانی، بار دیگر بیعت خود را با نائب الحجة، ولی امر، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله الوارف تجدید نموده و امت اسلامی را به وحدت و انسجام و هوشیاری مستمر و حساسیت نسبت توطئه های پنهان و آشکار دشمنان و دولت های اسلامی را به اقدامات بازدارنده و مؤثر در برابر جنود شیطان دعوت می نماید. بی تردید حزب الله با عزم راسخ و توکل و امید به وعده های الهی در سایه ایمان به خدای متعال، دست برتر را در همه میدانهای مبارزه با جریان طاغوت خواهد داشت.

و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران

۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha