جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان با انتشار بیانیه‌ای هتک حرمت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت قرآن، اسلام و رسول خدا(ص) را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و  روحانیون استان کردستان امروز با انتشار بیانیه ای هتک حرمت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس قرآن، اسلام و رسول خدا(ص) را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه می خوانیم:

بسمه تعالی

«اللهم انا نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و کثره عدونا و قلة عددنا و شدة الفتن بنا»

بار دیگر نفس های مسموم شیاطین زمان از حلقوم اجاره ای استکبار و صهیونیسم بین الملل یعنی نشریه شالی ابدو بیرون آورد و دلهای پر احساس نزدیک به یک پنجم جمعیت این کره خاکی را بدرد آورد.

توهین به مقدسات از هرکس که باشد قابل قبول و پسندیده نیست و مسلمانان که همیشه در معرض اینگونه تهاجمات و حملات رسانه ای بوده اند؛ همیشه با توجیه شیطانی و دروغین و پوسیده "آزادی بیان" از سوی سردمداران و سیاستمداران غرب و آمریکا مواجهه شده اند و حال آن که تاریخ هنوز تحلیل های علمی نویسنده مشهور فرانسوی روژه گارودی را فراموش نکرده که همان کشورهای به اصطلاح دارای آزادی بیان تحمل نکردند.

این بهانه که آزادی بیان عرصه را برای این گونه اهانت ها و توهین ها باز کرده است طنز تلخ و تکراری است، اما آنچه واقعیت دارد خیزش و گرایش انسانهای آزاده و کمال طلب دنیا به دین مبین اسلام است که هراس را در دلهای زنگارگرفته مستکبران غرب و آمریکا و صهیونیسم انداخته است.

آمریکا و صهیونیسم غیر از اسلام ستیزی و اسلام هراسی در فکر انعقاد نطفه شوم افکار پلید خود در منطقه هستند و می خواهند با این حرکات:

۱) اذهان جوامع اسلامی را از خیانت رهبران امارات در حق ملت و آرمان فلسطین دور سازند.

۲) جنایت های سردمداران سعودی را در یمن به دست فراموشی بسپارند و نیز حساسیت های ایجاد شده در منطقه مقاومت بخصوص اتفاقات عراق و لبنان را کم اهمیت جلوه دهند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان ضمن اظهار انزجار و بیزاری شدید از این عمل موهون و سخیفانه و ضدانسانی نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» این انتظار را از مسئولین بخصوص مقامات سیاسی کشور دارد که با اقدامات دیپلماتیک ضمن پیگیری برخورد با این اهانت ها راه تکرار را بر این تکرارهای آزار دهنده قلوب مسلمین جهان را ببندد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha