جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تجمع خودجوش و مطالبه گرانه  طلاب و دانشجویان در مقابل توهین بی شرمانه نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم (ص)

حوزه/ رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف در بیانیه‌ای اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی را در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین و رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف در بیانیه‌ای اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی را در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَالله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ؛ کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل(و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت. (صف/۸)

رشد اسلام‌گرایی و ابلاغ پیام رحمت، مهربانی و مودت دین مبین اسلام در میان مردم جهان، بار دیگر دشمنان تاریخی را بر آن داشت تا با پَست‌ترین ابزار و روش‌ها، تروریسم دینی و مذهبی و توهین به مقدسات، ذات پلید و شیطانی خود را نمایان کنند.

بار دیگر کوردلان فرانسوی در میان ورق‌های  نشریه(شارلی ابدو) با تصویر یک کاریکاتور موهن به شخص اول عالم حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله(ص) توهین نموده که البته از آنها چیزی جز این کار انتظار نیست.

این اهانت به الگوی خوبی ها و مهربانی ها، نتیجه همان لیبرال دموکراسی است که یک روز به بهانه آزادی، فعالیت گروه‌های تروریستی و کشتار زنان و کودکان در یمن، عراق، سوریه، فلسطین، افغانستان و… را آزاد و حمایت و پشتیبانی از آنها را توجیه می‌کند، روز دیگر توهین به ادیان الهی و ارزش های والای انسانی و مقدسات بیش از یک میلیارد انسان را توجیه و حتی ترویج و تشویق می‌کند و روز دیگر حتی اجازه صحبت و تحقیق در باب هولوکاست را نمی دهد و محققین را زندانی می کند.

اینجانب توهین به مقدسات تمام ادیان الهی و ابراهیمی را محکوم نموده و اظهارات رئیس جمهور فرانسه را جز ابراز حقارت، پستی و ناچیزی سردمداران جهانی نمی دانم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha