جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه آنچه غربی‌ها در مورد حقوق بشر و آزادی بیان می‌گویند دروغ است، تصریح کرد: در موضوع هولوکاست دانشمندانی که برخی نیز فرانسوی بودند به دلیل انکار آن محاکمه شدند؛ اگر آنها ادعا می‌کنند که آزادی بیان دارند چرا کسی که قصه‌ای تاریخی را مطرح کرده و می‌گوید خلاف است مجازات می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام و المسلمین ربانی امروز در جلسه شورای راهبردی مرکز خدمات با اشاره به هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص) گفت: معمولا هر زمانی که دشمنان می‌خواهند ذهن‌ها را از برخی مسائل مهم منحرف کنند مسئله‌ای فرعی را مطرح می‌کنند تا ما از مسائل اصلی و مهم غفلت کنیم.
وی با بیان اینکه آنچه غربی‌ها در مورد حقوق بشر و آزادی بیان می‌گویند دروغ است، تصریح کرد: در موضوع هولوکاست دانشمندانی که برخی نیز فرانسوی بودند به دلیل انکار آن محاکمه شدند؛ اگر آنها ادعا می‌کنند که آزادی بیان دارند چرا کسی که قصه‌ای تاریخی را مطرح کرده و می‌گوید خلاف است مجازات می‌کنند.

رئیس مرکز خدمات گفت: بوق تبلیغاتی دشمن بسیار قوی است و گاهی در خودی‌ها اثر می‌گذارد؛ برای مقابله با تبلیغات دشمن باید این حرکات آنان را به جد محکوم کرده و آن را برای مردم تبیین کنیم و نمونه رفتارهای دوگانه آنان را عنوان کنیم.

وی بیان کرد: روژه گارودی از دانشمندان فرانسوی است که به دلیل انکار هولوکاست در همین کشور فرانسه مدعی حقوق بشر و آزادی بیان مجازات می‌شود ولی در مورد اسلام و پیامبر(ص) اجازه می‌دهند هر حرکتی انجام شود که نشان از کینه آنان نسبت به اسلام و مسلمانان است.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha