جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / تجمع اعتراضی مردم همدان در محکومیت اهانت وقیحانه به پیامبر اسلام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به توهین نشریه فرانسوی، گفت: توهین به هر یک از انبیاء، دشمنی با آموزه‌های الهی است و نشان دهنده به خطر افتادن منافع افرادی است که این کار را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در تجمع مردم همدان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) با بیان اینکه هدف از ارسال انبیاء، آزاد کردن بشر بود، اظهار داشت: معارفی که انبیاء آن را برای مردم ارائه کرده‌اند برای نجات بشر از خودخواهی بود.

وی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی، مطرح کرد: توهین به هر یک از انبیاء، دشمنی با آموزه‌های الهی است و نشان دهنده به خطر افتادن منافع افرادی است که این کار را انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: حمایت دولتمردان کشورهای اروپایی و به ‌ویژه کشور فرانسه نیز تاکیدی بر ترس آنها از اسلام است و اینکه منافع آنها با وجود دین اسلام به خطر افتاده است.

وی با بیان اینکه توهین به پیامبر اسلام(ص) توهین به تمامی انبیای الهی است، گفت: ما امروز نه از جایگاه یک مسلمان بلکه از جانب انسان‌های آزاده این اقدام توهین آمیز را محکوم خواهیم کرد.

امام جمعه همدان به نحوه برخورد کشورهای غربی در اتفاقات مختلف اشاره کرد و گفت: دولتمردان غربی به بهانه آزادی بیان نه تنها مانع از بروز چنین توهین‌هایی نمی شوند بلکه از آن حمایت هم می‌کنند، در حالی در همین کشورها صحبت علیه هلوکاست یا منافع رژیم صهیونیستی نتیجه ای جز محاکمه و مجازات نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان باید بدانند که این‌گونه اقدامات توهین آمیز مانع از نورافشانی دین اسلام در جهان نخواهد شد، خاطرنشان کرد: دولتمردان غربی و دشمنان اسلام باید بدانند که این وعده الهی است که جهان به تسخیر جبهه حق در خواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: اینکه دولتمردان کشورهای غربی در برابر این توهین‌ها سکوت می کنند و احساس دردی نمی کنند، باید نسبت به انسان بودن آنها شک کرد.

وی با تأکید بر اینکه ما در برابر توهین به هر یک از پیامبران الهی ساکت نخواهیم ماند، گفت: درخواست ما از دولت و مسئولان این است که قبل از مردم به میدان بیایند و این اقدامات را محکوم کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه وزارت امور خارجه مسئله توهین به پیامبر اسلام(ص) را باید از راه های قانونی پیگیری کند، گفت: کشورهای غربی در حالی از آزادی بیان و حقوق بشر صحبت می کنند که خود در برابر فجایع یمن ساکت هستند و یا همچون امارات رژیم صهیونیستی را به رسمیت می شناسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha