پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر اعلام انزجار مردم یزد از توهین به مقدسات اسلامی توسط روزنامه فرانسوی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: از همه مسئولان، علما و روحانیون می‌خواهیم که این توهین و هتاکی به مقدسات اسلام را به صورت جدی پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، روحانیون، طلاب، مسئولان و مردم استان  کردستان امروز در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو دست به تجمع اعتراض آمیز زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: امروز تمام ایران به ویژه مردم استان کردستان حرکت غیرانسانی و ضددینی غربی ها به ویژه نشریه معلوم الحال شارلی ابدو را محکوم می کنند.

حجت ‌الاسلام سید محمد سادات در ادامه بیان کرد: از صدر اسلام تاکنون همواره پروژه اسلام ستیزی و اسلام هراسی در دستور کار دشمنان دین خدا بوده و هست و در سالهای اخیر این حرکات مذبوحانه به اوج خود رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: در دهه های اخیر حوادث بزرگی نظیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گسترش جریان مقاومت و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه دشمنان را به بیم و ترس انداخته است.

این استاد حوزوی اظهار داشت: این حرکت غیرانسانی و ضددینی غربی ها معلول مشکلات موجود در جامعه آنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: اهانت به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اکرم(ص) دل همه مسلمانان را به درد آورده است، لذا از همه مسئولان، علما و روحانیون می خواهیم که این توهین و هتاکی به مقدسات اسلام را به صورت جدی پیگیری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha