سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آغاز تجمع طلاب، اساتید حوزه علمیه و مردم انقلابی در قم

حوزه/ طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم، در تجمعی به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر مهربانی ها اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، طلاب و روحانیون تیپ امام جعفر صادق(ع) پیش از ظهر امروز در حرم مطهر در تجمعی نمادین به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر مهربانی ها اعتراض کردند.

در این تجمع، طلاب با لباس های نظامی و به صورت یک دست و همچنین با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زده حضور داشتند. دیگر اقشار مردم نیز دوشادوش این طلاب در این تجمع اعتراضی شرکت کردند.

در ابتدای مراسم، قاری قرآن به قرائتی آیاتی چند از سوره فتح پرداخت، زمانی که به عبارت «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» و نام مبارک پیامبر اسلام(ص) رسید، صدای صلوات در بین حضار طنین انداز شد.

پس از تلاوت قرآن، مجری برنامه به قرائت بیانیه رهبر معظم انقلاب درباره این اقدام خبیثانه نشریه فرانسوی پرداخت. سپس جمعیت حضار روی پا ایستادند و با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی نوشته «فدائیان پیامبر اعظم» به سردادن شعارهای ذیل پرداختند:

الله اکبر؛ لااله الاالله محمد رسول الله؛ جمهوری اسلامی رهرو دین مبین؛ آمریکا اسرائیل دشمن قرآن و دین؛ آمریکا اروپا مهد فساد و ظلمت مسیر آنان بود مسیر ظلم و ذلت؛ جسارت و اهانت دو حربه دشمن است دین مبین اسلام دشمن اهریمن است؛ آمریکا آمریکا شیطان اکبر بود چراغ آفرینش شخص پیمبر بود؛ پیغمبر مکرم پیغمبر الهی است هر که کند اهانت نتیجه اش تباهی است؛ هر کس به قرآن می کند اهانت آمریکا از او می کند حمایت؛ مرگ بر آمریکا؛ خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن عواقبش وخیم است اهانت دشمنان؛ بود همیشه بر لب شعار اهل ایمان سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن؛ همیشه در اهتزاز پرچم کرببلاست دشمنی آمریکا با اصل دین خداست؛ هیهات مناالذله؛ در سایه ذلت مستکبران شیطان اهانت می کند به قرآن؛ اسلام دین آسمانی ماست مقاومت عزم جهانی ماست؛ ولایت فقیه پاینده است خورشید حق همیشه تابنده است؛ ولایت فقیه ماندگار است به دست او پرچم اقتدار است؛ ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای؛ ای رهبر آزاده آماده ایم آماده؛ دست خدا بر سر ماست خامنه ای رهبر ماست؛ خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.

در بخش دیگر برنامه، حاج عباس حیدرزاده در مدح و حمایت از جایگاه پیامبر گرامی اسلام(ص) دقایقی به مدیحه سرایی پرداخت.

در ادامه قطعنامه ای قرائت شد. در بخش هایی از این قطعنامه که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تنظیم شده، آمده است:

قرآن کلام وحی سرچشمه همه کمالات و سبب تعالی، ترقی و هدایت همه جوامع و انسان ها می باشد و متقن ترین بیان در شناساندن نبی اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) کلام الله مجید است.

کلام وحی الهی بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان محکم ترین سخن برای بشریت حاضر است، بشریتی که همواره در اختیار دنیاپرستان بوده است و پیامبری که کلام او برای همه انسان ها مسیر هدایت و تربیت است. با این اوصاف دنیا پرستان و زورگویان عالم که فهمی از فعالیت های انسان ساز پیامبر اسلام(ص) نداشته و با اقدامات سخیف خود به درد آوردن قلب انسان های عزیز را فراهم نموده اند.

اقدامات آمریکای مستکبر و صهیونیسم جنایتکار موجب رنجش ایران عزیز بوده و روحانیون حوزه علمیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با پیروی از فرامین امام خامنه ای، این حرکت سخیف را بخشی از برنامه عوام فریبانه آمریکا و مستکبرین و با شعار مرگ بر آمریکا اعلام می داریم.

خیانت امارات متحده عربی با پذیرش عادی سازی روابط با رژیم جعلی و غاصب جعلی توسط دیگر سران برخی کشورهای عربی را هشدار می دهیم.

خاطرنشان می شود:‌ حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم بود که درسخنانی گفت: ما سفیر فرانسه را به مجلس احضار و مراتب خشم مردم را به آن ها اعلام کرده ایم، او هم متعهد شده که پیام مردم ایران را به سران فرانسه ابلاغ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    0 0
    وجود یک آدم مساله دار در خبرگزاری فارس که عدم التزام ایشان به ولایت فقیه به اثبات رسیده و در دادگاه انقلاب پرونده فساد مالی داشته در خبرگزاری فارس مشغول فعالیت است