پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب، اساتید حوزه علمیه و مردم انقلابی قم در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص)
عکس آرشیوی

حوزه/نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نگران یکپارچگی جریان مقاومت در منطقه هستند، به همین دلیل رژیم صهیونیستی که جریان تنفسش تنگ شده به ترس افتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری پیش از ظهر امروز در جمع اعتراض کنندگان به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص) که در صحن امام رضا در حرم مطهر حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، عنوان کرد: اهانت نشریه منحوس فرانسوی به ساحت قدس رسول گرامی اسلام(ص) نخستین اهانت در جهل و شرک و واپس گرایی نبوده و شاید آخرین هم نباشد.

وی افزود: از ابتدای خلقت انسان و از نخستین پیامبر الهی تا رسول خاتم طبع شیطانی برخی از انسان ها مانع از بروز فطرت شد، خاکستر روی سر پیامبر(ص) ریختند، به پیامبر (ص) گفتند که این ها بت پرست هستند و شما را آزار خواهند داد، اما پیامبر(ص) توجهی نکرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آنقدر بر بدن پیامبر(ص) سنگ زدند، خون از بدن آن حضرت جاری بود و تکه های گوشت بدن ایشان از لابه لای خون دیده می شد، اما پیامبر اکرم(ص) از رسالت خود دست برنداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری بیان کرد: امروز هم جاهلیت مدرن با لباس فرهنگ منحط غربی در مقابل حرکت جهانگیر رسول خدا بیکار ننشسته و هر روز حرکتی را شاهد هستیم، بعضا با قرآن سوزی و بعضا با کاریکاتور و اقداماتی در فضای مجازی به مقابله با اسلام می پردازند.

وی تاکید کرد: این نشریه فرانسوی در مرام نامه و سیاست های ابلاغی خود رسما اعلام کرده که ضد دین است، و ما می بینیم که نه فقط به پیامبر اسلام، بلکه به مسیحیت و دیگر ادیان نیز حملات نابخردانه داشته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علت اول این اقدامات خط شیطانی و نفوذ شیطان در درون این انسان ها است. انسان های بد فطرتی که شهوات و لذات حیوانی نمی گذارد که مسیر دین را طی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری تصریح کرد: باید این خط مبارزه با این دشمنان استمرار پیدا کند، چرا که بدون این فعالیت ها خط تکامل بشریت معنایی پیدا نمی کند.

وی اضافه کرد: این گسست درون اسلام و این تفرقه ای که ابزار شیطان است، علت دوم لزوم این مبارزات است؛ سران کشورهای استکباری گروه های خود را برای مقابله با فرقه های حقه اسلام ناب بسیج کرده اند و برخی دولت های اسلامی بستر لازم را برای این خباثت ها فراهم می کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ما فقط این نشریه فرانسوی را محکوم نمی کنیم، بلکه جاده صاف کن های کشورهای اسلامی که این میدان تاخت و تاز را برای مستکبرین فراهم کرده اند، گناهی بزرگتر است. ما از هر مستکبری بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت، عامل حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری مطرح کرد: اصل این تفرقه این دولت منحوس است، با اقدامات نابخردانه آن ها است که دشمنان می توانند به راحتی با اسلام مقابله کنند.

وی ادامه داد: نگرانی، دلهره و آشفتگی نظام سلطه از دوام خط اسلام ناب باعث ترس آن ها شده و با وجود اینکه همه امکانات خود را پای کار آورده اند، نتیجه مثبت نمی بینند، امروز در یمن ماشین جنگ آل سعود به گل نشسته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جنگی که قرار بود چهار ماهه مشکل یمن را حل کند، ما می بینیم که سال هاست مردم یمن مقاومت کرده اند و روز به روز انسجام آن ها بیشتر می شود، در کنار آن سوریه و لبنان زیر فشار دشمنان هستند، اما می بینیم که نمی توانند جریان اسلام گرا را از این مناطق حذف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری خاطرنشان کرد: انفجار بیروت بدون عوامل بیرونی امکان پذیر نبود، امروز دشمنان بغض خود را نسبت به پیامبر رحمت باید نشان دهند و قرآن پیش بینی کرده که آن ها راهی جز مرگ نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: این چراغ الهی را ابلهان با فوت کردن نمی توانند خاموش کنند، کسانی که به اسلام و پیامبر(ص) اهانت می کنند، سرنوشت بدی خواهند داشت، مگر سرنوشت سلمان رشدی را ندیدید که امروز در جنون و دیوانگی روزهای پایانی عمر خود را سپری می کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از داخلی ها فرهنگ منحط غربی را نشخوار می کنند و از نسخه های فاسد ضد دین و ضد بشر الگوگیری می کنند، نمی دانیم خواب خرگوشی آنها تا کی ادامه پیدا خواهد کرد، نمی دانیم با چه منطقی به دنبال برقراری ارتباط و دریوزگی به دامان این دشمنان هستند، نمی دانیم با چه منطقی صحبت از سازش با مستکبرین را سر می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری یادآور شد: ما شاهد بودیم در دوران اصلاحات با پول این مردم گرسنه جریانات ضد دینی داخلی تقویت شد، امروز هم متاسفانه آن جریان فعال هستند و باید درباره این حملات به دین مردم فکری کرد؛ بحمدالله فطرت مردم ما فطرتی دینی بوده و امروز یک چهارم مردم دنیا و بالاتر از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر مسلمان هستند.

وی عنوان کرد: امروز نه تنها در جوار کریمه اهلبیت(ع) این جوش و خروش برپا شده است، بلکه به دنبال پیام رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید، ما شاهد این موج فراگیر در ایران اسلامی هستیم و همزمان در شهرهای مختلف کشور این مراسم در حال برگزاری است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: این حرکت دشمنان حساب شده است، آن ها می خواهند معامله قرن را به سرانجام رسانده و پای رژیم منحوس اسرائیل را در منطقه باز کنند، در این بین یوق اسارت بر گردن برخی از سران کشورهای عرب منطقه انداخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری اضافه کرد: اگر ما می بینیم در جهان اسلام شکاف وجود دارد به این دلیل است که قرآن را گرفتند و عترت را رها کردند، امروز مردم ما این افتخار را دارند که در مسیر قرآن و عترت حرکت می کنند.

وی گفت: یقینا دشمن محکوم به شکست است، چرا که قرآن وعده داده «والعاقبة للمتقین»، این تلاش هایی که برای حفظ رژیم صهیونیستی در منطقه می شود، محکوم به فنا است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیر مومنان(ع) از ظهور یهودیت در منطقه خاورمیانه خبر داد، عده ای پرسیدند که یا علی آیا این مصیبت طول می کشد، حضرت فرمود خیر.  آن ها از ترسِ،  قرآن را تضعیف کرده و جریان های تروریستی را فعال کنند، چرا که ناقوس مرگ آن ها را علی(ع) به صدا در آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری بیان کرد: دشمنان نگران یکپارچگی جریان مقاومت در منطقه هستند، به همین دلیل رژیم صهیونیستی که جریان تنفسش تنگ شده به ترس افتاده است.

وی ابراز کرد: نقطه ثقل کلام رهبر معظم انقلاب در پیامی که صادر کردند، گمراهی مردم از اقدامات خبیثانه در منطقه است که مردم هیچ گاه از این نقشه ها غافل نخواهند شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما سفیر فرانسه را به مجلس احضار و مراتب خشم مردم را به آن ها اعلام کرده ایم، او هم متعهد شده که پیام مردم ایران را به سران فرانسه ابلاغ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمدعموری IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    0 0
    رسانه اسلامی وبخصوص انهای که مسلمان واقعی هستندنبایددربرابریهودی صهسونیستی یخاطراهانت به رسول خداسکوت کنندوبایدجواب انهارابدهیم هرچیزی بهای داردوبهای به رسول رحمت انسانیت وشفاعت بسیارسنگین است