شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از مردم بندرعباس برای شرکت در تحمع اعتراضی هتک حرمت به ساحت پیامبر(ص) دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، شورای همانهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از مردم بندرعباس برای شرکت در تجمع اعتراضی هتک حرمت مجله فرانسوی نسبت به پیامبراعظم(ص) که با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس برگزار می شود، دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است: 

بسمه تعالی

اقدام موهن و ضدانسانی و تصمیم شیطانی استکبار جهانی در سوزاندن کتاب مقدس و آسمانی قرآن مجید به بهانه سالگرد حادثه مشکوک یازدهم سپتامبر توسط چند صهیونیست دین‌ستیز، آتش‌کشیدن تمامی ارزش‌های والای الهی و اهانت به ادیان آسمانی است که بدون شک برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی طراحی و اجرا شده است.


 این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام‌هراسی هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل صورت می‌پذیرد، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی قرآن کریم، به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به آخرین کتاب آسمانی را در پیش گرفته‌اند، غافل از این که تنها دستاورد آن، افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش، اتحاد و انسجام میان مسلمین خواهد بود.


قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی و معجزه‌ای بزرگ از پیامبر ختم‌المرسلین، مصحف عدالت و رحمت، صلح و شفقت و روشن‌ترین راه هدایت ابناء بشر است که همواره در روح و جان مسلمین و سایر آزادگان جهان، جاودانه خواهد ماند و مطمئناً این رفتارهای شنیع و گستاخانه، نخواهد توانست مانعی در برابر موج گسترده بیداری اسلامی ایجاد کند یا در روند روزافزون اقبال مردم دنیا به کتاب آسمانی قرآن کریم، کوچکترین وقفه‌ای به وجود آورد.

به اطلاع امت شهید پرور استان هرمزگان می رساند تجمعی روز پنجشنبه مورخ 1399/6/20 راس ساعت 11 در محل مسجد جامع بندرعباس با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام  جمعه بندرعباس برگزار می شود .


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از مردم غیور و همیشه در صحنه  و ولایتمدار استان، حافظان تنگه هرمز و خلیج همیشه فارس دعوت می کند در این تجمع عظیم شرکت نمایند.

 مراسم با رعایت شیوه نامه ها و اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha