چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام صادقی با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام، این اقدام را نشان دهنده اوج کینه توزی غرب نسبت به اسلام و پیامبر خوبی ها دانست.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام، این اقدام را نشان دهنده اوج کینه توزی غرب نسبت به اسلام و پیامبر خوبی ها دانست.

وی با بیان این که چنین اقدامات موهن و ضد دینی در طول سال های اخیر نیز از سوی کشورهای غربی صورت گرفته است، افزود: متأسفانه سکوت مدعیان دفاع از اخلاق و انسانیت موجب شده این جسارت های آشکار تکرار شود.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین از سکوت برخی سران کشورهای اسلامی در برابر این اهانت آشکار به شدت انتقاد کرد و گفت: این سکوت مرگبار بر گستاخی و جسارت غرب علیه اسلام افزوده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که انتظار از دنیای اسلام یک موضع گیری سخت و قاطعانه در برابر این اهانت ها است، خاطرنشان کرد: نباید با حرکت های منفعلانه زمینه تکرار چنین اهانت های را فراهم کرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه سران مرتجع و وابسته عرب همواره در برابر این گونه جسارت های غرب سکوت کرده اند، بیان داشت: امروز زمان سکوت نیست، بلکه همه ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان باید در برابر این جسارت های آشکار قاطعانه موضع گیری کنند.

وی با بیان این که کینه توزی های غرب از اسلام ناب و ائمه معصومین(ع) پایانی ندارد، خاطرنشان کرد: گسترش روز افزون اسلام ناب در جهان موجی از عصبانیت را به وجود آورده است و این گونه تحرکات نشان دهنده گسترش اسلام ناب است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دنیا تشنه معارف ناب الهی است، تصریح کرد: بحران ها و  مشکلاتی که ملت های جهان با آن مواجه هستند، ملت ها را به سمت ارزش های معنوی و الهی سوق داده است.

حجت الالام صادقی با بیان این که نبی مکرم اسلام پیام آور صلح، صفا، برابری و برادری در جهان بشریت است، خاطرنشان کرد: سیره نبوی امروز راهگشای همه مشکلات جامعه بشری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام ناب به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نمی توانند با این گونه اقدامات علیه دین و پیامبر مهربانی، از اتهام هایی که بر آن وارد است شانه خالی کنند، بیان داشت: امروز پشت همه جنایت ها و توطئه هایی که علیه اسلام، پیامبر خاتم و اهل بیت(ع) صورت می گیرد، جریان صهیونیسم است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که غرب بار دیگر با این اقدام ضد دینی خود چهره واقعی اش را در دیدگان ملت ها آشکار تر کرد، افزود: متأسفانه سران این کشورها نیز  با کمال وقاحت این گونه اهانت ها را نشان دهنده آزادی بیان در کشورشان عنوان می کنند که این اوج گستاخی است که باید به آن پاسخ داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha