پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیامبر

حوزه/ هر چه سعی در پنهان کردن اسلام کردند نورخورشید وجود شما را نتوانستند خاموش کنند و نتیجه آن جز افزایش گرایش به اسلام نبود تا آن جا که نام "محمد" در بسیاری از کشورهای غربی نام محبوب مردم است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، وجیهه سادات حسینی در دل‌نوشته‌ای برای "رحمة للعالمین" آورده است:

وقتی مسلمانی این آیه از قرآن را بخواند که فرمود؛"  لَقَد جاءَکُم رَسولٌ مِن أَنفُسِکُم عَزیزٌ عَلَیهِ ما عَنِتُّم حَریصٌ عَلَیکُم بِالمُؤمِنینَ رَءوفٌ رَحیمٌ؛به یقین، رسولی از خود شما بسویتان آمد که رنجهای شما بر او سخت است؛ و اصرار بر هدایت شما دارد؛ و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان است"،حق بزرگ پیامبر (ص) را بر خود و دیگران بیش از هر زمانی احساس می کند.

در برابر جسارت اخیر یک نشریه کشور مدعی آزادی و حقوق بشرکه رهبر انقلاب آن را "گناه بزرگ و نابخشودنی" خواندند هر مسلمانی باید خود را مسوول بداند و زبان به اعتراض به این هتک حرمت که سابقه طولانی دارد بگشاید. بعد از جسارت سلمان رشدی و انتشار کتابی سراسر دروغ و اتهام به پیامبر(ص) و اصحاب ایشان و مکررا در سال های اخیر در نشریات و محافل روشن فکری غربی صهیونیستی برای خدشه کردن احساسات مسلمانان چنین اقداماتی می شود تا از یک سو واکنش جهان اسلام را رصد نمایند و از سوی دیگر به تعبیر رهبر انقلاب " به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملّتها و دولتهای غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند" دست به چنین جنایاتی می زنند.

اگر هلوکاست این داستان خیالی و جعلی مورد اهانت و یا کمتر از آن مورد سوال در کشور فرانسه و یا هرجای دیگر دنیا قرار می گرفت آن کشور متهم به نقض حقوق بشر و پیگیری قانونی می شد و آن را وادار به عذر خواهی می کردند اما حال که چنین جنایتی رخ داده چه کسانی فرانسه و دولتش را مجبور به عذر خواهی می کنند ؟!

اما چند کلامی خطاب به ساحت مقدس و نورانی پیامبری که عمر شریف خود را برای نشر اسلام ناب محمدیش صرف نمود و تا آخرین لحظه از حیات شریفش دغدغه شفاعت امتش را داشت؛

یا رسول الله؛  وقتی تمام زحمات شایانت در حق امت اسلامی را یکی یکی ورق می زنیم به عنوان  یک مسلمان از خود می پرسیم برای دفاع از حریم اسلام و در پاسخ به زحمات شما و ادای حقتان چه کردیم؟ و چه موجب شد که اینطور عده ای نادان و یا خود را به نادانی زده در حالی که صدای بوق و شیپور رسانه های هوچیشان که منادی آزادی و حقوق بشر است  به خود جرات دست زدن به چنین گستاخی به ساحت مقدس شما را دادند و در حالی که میلیاردها مسلمان در سراسر جهان این گستاخی را شاهد بودند و هیچ ترس و واهمه ای از این جمعیت میلیاردی به خود راه ندادند....

یا محمد(ص) ؛ این روزها بیش از هر زمان دیگری  شرمنده از روی شماییم؛ چرا که  کلب های عادی ساز این روزها له له زنان در حالی که عبای شریف شما را برتن کردند و حقد و کینه خود را به کتاب و عترت شما در زیر آن پنهان نمودند، با تمام حقارت و پستی به دنبال تکه نان و جرعه آبی از اربابان یهودی و کافر خود هستند؛ تا چند روزی بیشتر بر جان و مال مسلمانان حکومت کنند و برای رسیدن به عیش و عشرتشان از کشتن جوانان و غارت اموال و فروش کشورها و سرزمین هایشان سر سوزنی ابایی ندارند.

یا محمد(ص)؛ شرمنده شماییم ای رسول مهربانی که سفارشات شما و کتابتان را که فرمودید " محَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ" را  برخی از ما به  فراموشی سپردیم. تا آن جا که گروهی از امت شما امروز چنان در محاصره و گرسنگی به سر می برند که یادآور شعب ابی طالبند؛ یمانی هایی غیوری که مایه فخر شما و اسلامند با لباس هایی ساده و پا برهنه صخره های یمن را در می نوردند و در حالی که دنده های کودکانشان از شدت گرسنگی و محاصره قابل شمارش است و پوست بر استخوان هستند، آنها  دلیرانه، غیرتمتدانه با مسلمان نماها و منافقین و کافرانی که لباس امیر الحاج پوشیدند و بر مکه و مدینه چمبره زدند، می جنگند و در سر آرزوی آزادی مسجدالحرام و مسجدالاقصی را دارند و برای تحقق  این آرمان با اعتقادی سرشار از اخلاص می جنگند.

 اما یا رسول الله(ص) ؛ گروهی دیگر از امت شما که نه جزء یمانی های غیور و مردان و زنان مقاومت از سوریه و لبنان گرفته تا نیجریه و کشمیر هستند که با خون خود از اسلام حفاظت می کنند، و نه جزء خائنانی که شمشیر از رو علیه سرزمین های اسلامی بسته اند، آنها عافیت طلبان بی طرفی هستند که وظیفه ای جز ادای واجبات فردی و دینی ندارند و آنچه به ساحت مقدس شما روا داشتند را سیاسی کاری می دانند و دریغ از یک اعتراض و اعلام انزجار ساده در فضای مجازی که هر لحظه عرصه جولان خناس های عربی- غربی وعبری است.

یا محمد(ص)؛ عذرخواه  شماییم که اگرچه قرن هاست به انفعال و خواب ها و  خود را به خواب زده های امتتان  عادت دارید و آشنا هستید؛ زمانی که  هر روز برگ برگ این قرآن در زیر پای مسلمان نماها پایمال می شود، زمانی که عرض و مال و ناموس مسلمانان هر روز در جهان به یغما می رود و سکوت مرگبار همه جا را فراگرفته جز در چند نقطه عالم که اعتراض از زبان نافذ غیوران خط مقاومت و رهبران آنها شنیده می شود در چنین شرایطی دست زدن به این جنایت از سوی صهیونیست ها و حامیان غربی آنها خیلی بعید نیست .

و چه به جا که اگر در روز قیامت در محضر پروردگار خود خطاب کنید" یا رب ان قومی اتخذوا هذا القرآن مهجورا"

یا رحمه للعالمین، مدیون شماییم چرا که شما  از لحظات اولیه طلوع خورشید اسلام با رنج ها و مصائب امت و  دشمنانتان دست و پنجه نرم نمودید و  تنها برای اینکه بشریت را به راه رستگاری برسانید تحمل مصائب نمودید و با رفتار و خلق عظیم خود و ایثار و از خودگذشتگی خود و خاندانتان نشان دادید که الگوی حسنه نه فقط برای مسلمانان که برای تمام جهانیان هستید. حقوق بشر حقیقی را شما آموختید که تمام انسان ها اعم از سیاه و سفید، زن و مرد فقیر و ثروتمند  و از هر نژادی با یکدیگر برابرند اما امروز در عوض سفید پوستان روسیاه که نتوانستند عدالت انسانی شما را باور و تحمل کنند و خود را منادی حقوق انسان ها می دانند دست به جسارت به ساحت مبارک شما زدند.

یا رسول الله(ص) ؛ در روزهایی که دختران را در جاهلیت  زنده به گور می کردند شما در برابر دخترتان به احترام او قیام می کردید و او و زنان دیگر را گرامی می داشتید، اما در زمانه جاهلیت مدرن ما ، زنان هر روز به نام آزادی در حال زنده به گورشدن، اهانت و  تحقیر هستند.حق  رای زنان در کشورهای اروپایی و غربی مدعی حقوق و حمایت از زنان به دو قرن نمی رسد، اما شما ۱۴ قرن پیش با  زنانی که متمایل به اسلام بودند، بیعت کردید، اما امروز برده داری زنان را آزادی و احترام شایان شما و اسلام به زن را عقب ماندگی می خوانند.

یا رسول الله(ص)؛ آرزو داریم که روزی به کمک شیر مردان و مسلمانان غیوری  که امروز مایه مباهات و فخر شما هستند، چرا که در برابر روسیاهی مسلمان نماها، پرچم اسلام را با همه سختی ها دشمنی ها، کینه ورزی ها، عزتمندانه بالا نگه داشتند، اسلام ناب محمدیت در سراسر جهان علارغم میل کفار و منافقان در آینده ای نه چندان دور چیره شود .

همان  اسلام رحمانی که سال ها کافران بی انصاف غربی -صهیونیستی  با تبانی با یکدیگر سعی داشتند با اسلام های آمریکایی وهابی- داعشی چهره نورانی آن را مخفی کنند تا با اسلام هراسی خود مسلمان و اسلام حقیقی را سنگدل،خشن و متعصب جلوه دهند و در این راه چه هزینه های هنگفتی که خرج نمودند .اما هر چه سعی در پنهان کردن اسلام محمدی شما کردند نورخورشید وجود  شما را نتوانستند با پف کردن خاموش کنند و نتیجه آن جز افزایش گرایش به اسلام نبود تا آن جا که نام شما "محمد" در بسیاری از کشورها چون فرانسه نام محبوب مسلمانان و حتی غیر مسلمانان شده است.

ای رسول امین با شما عهد می بندیم که در راه تحقق آرمان بلند شما که همان رستگاری تمام بشریت  و احیای کتاب آسمانی شما و ادای حق بزرگ این کتاب تا آنجا که در توان ما باشد تلاش کنیم و البته این مهم جز با دعای شما و توفیق الهی و عزم و اراده ما محقق نمی شود و مسلما با خواب زدگی، غفلت، عافیت طلبی، انفعال و پیروی از هوا و هوس مطابقتی ندارد.

این راه، مقاومت یمانی، رشادت نصراللهی، بصیرت علوی و ایثار سلیمانی می خواهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha