شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ تجمع خودجوش و مطالبه گرانه  طلاب و دانشجویان در مقابل توهین بی شرمانه نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم (ص)

حوزه/ مردم دارالمومنین همدان، فردا پنجشنبه ۲۰ شهریور، در ساعت ۷ صبح در مسجد جامع همدان تجمعی را در محکومیت اهانت به پیامبر اعظم(ص) برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با محکوم کردن اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: اهانت وقیحانه این نشریه فرانسوی به کلام الله مجید و ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) را باید توهین به همه ادیان الهی دانست.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با این توهین آشکار به پیامبر اعظم (ص)، جنایتی بزرگ و غیرقابل ‌گذشت را رقم زده است، گفت: این گونه اقدامات دشمن در راستای پروژه اسلام هراسی توسط استکبار گویای روند رو به انحطاط و ذلیلانه استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری تجمع محکومیت این اهانت در همدان، خاطر نشان کرد: مردم دارالمومنین همدان همچون دیگر مسلمانان در برابر این اقدام ساکت نخواهند ماند و فردا پنجشنبه ۲۰ شهریور، ساعت ۷ صبح در مسجد جامع همدان تجمعی را برای محکوم کردن این اقدام برگزار خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم اندیشه شده است،  از عموم مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان دعوت کرد تا در این تجمع شرکت کنند.

گفتنی است، نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اقدامی سخیف اقدام به انتشار کاریکاتوری از پیامبر اکرم(ص) کرد که این موضوع خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را برانگیخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha